رئیس پلیس راه خوزستان در گفت و گو با نسیم : عجله زائران برای بازگشت آمار تصادفات را افزایش داده است

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به اینکه امسال بیشترین آمار تردد با وسیله نقلیه شخصی بود، گفت: این موضوع موجب خستگی و عجله زائران در مسیر و وقوع حوادث جاده ای می شود.

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت و گو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان با اشاره به اینکه تنها ممنوعیت تردد کامیون و تریلر ها را در جاده اهواز به خرمشهر و اهواز به چذابه داریم، اظهار داشت: مسیرهای منتهی به مرز پرحجم اما تردد روان است و انسدادی در مسیرها نداریم.

وی با بیان اینکه، براساس بررسی هوایی از مرزها، اکنون ورودی زائران به کشور افزایش یافته است، افزود: با توجه به آغاز بازگشت زائران به کشور، حجم تصادفات به دلیل عجله و شتاب زائران و همچنین خواب‌آلودگی در روزهای اخیر افزایش پیدا کرده است.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: با توجه به ایمن سازی مناسب، امسال کمترین حادثه را در جاده اهواز به خرمشهر داشتیم اما در جاده هندیجان به دیلم و جاده اهواز به اندیمشک تصادفات فوتی را شاهد بودیم که دلیل حادثه، خستگی و خواب‌آلودگی بود.

سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: با توجه به اینکه امسال بیشترین تردد با وسیله نقلیه شخصی بود که این موضوع موجب خستگی در مسیر و وقوع حوادث جاده ای می شود لذا به زائران توصیه می‌کنیم استراحت کافی را داشته باشند.

وی تاکید کرد: اگر زائران توصیه‌های گفته شده را رعایت نکنند در چند روز آینده که پیک اصلی بازگشت زائران به کشور است قطعا با مشکل جدی روبه رو می شویم.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سرهنگ دولتشاهی در پایان عنوان کرد: امسال در بحث ایمن‌سازی راه ها نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهتر کار شده اما تا زمانی که رانندگان همکاری لازم را جهت رعایت توصیه ها و قوانین نکنند، بار دیگر شاهد اتفاقات ناگوار خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب :

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین