عضو شورای شهر در گفت‌وگو با نسیم خوزستان: شهرداری و پیمانکار در پروژه شهید قربانی کم کاری کردند

عضو شورای شهر در گفت‌وگو با نسیم خوزستان: شهرداري و پيمانكار در پروژه شهيد قرباني كم كاري كردند

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه شهرداری و پیمانکار در پروژه شهید قربانی کم کاری کردند، گفت: باتوجه به عدم تکمیل تقاطع میدان دانشگاه، مشکلات زیادی برای شهروندان به ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان پیش خواهد آمد.

سید جواد رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان درخصوص تقاطع میدان دانشگاه اظهارداشت: از ابتدای مهر ماه با بازگشایی مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش صد در صد ترافیک سنگینی در سطح شهر از جمله در میدان دانشگاه شهید چمران تجربه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه شورای شهر اهواز از چند ماه قبل نگران عدم تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه تا مدت زمان مشخص بود، افزود: باتوجه به عدم تکمیل تقاطع میدان دانشگاه، مشکلات زیادی برای شهروندان به ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان پیش خواهد آمد.

عضو شورای شهر اهواز گفت: شورای شهر امیدوار بود که تا آغاز سال تحصیلی حداقل فاز شمال _جنوب پروژه به بهره‌برداری برسد، اما با وضعیت کنونی بعید است که در آغاز سال تحصیلی بتوانیم شاهد نتیجه مثبتی باشیم.

وی تصریح کرد: در اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه، شهرداری و پیمانکار کم کاری کردند و به وظایف خود به خوبی عمل نکردند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، رضوی در پایان بیان کرد: طبق آخرین وعده داده شده، تا مهر ماه فاز اول پروژه به بهره‌برداری می رسد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین