نماینده مردم آبادان در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان : کارشناسان به وزیر نیرو درباره طرح غدیر اطلاعات غلط و ادعای واهی رساندند

نماينده مردم آبادان در گفت و گو با روزنامه نسيم خوزستان :  کارشناسان به وزیر نیرو درباره طرح غدير اطلاعات غلط و ادعای واهی رساندند

نماینده مردم آبادان گفت:کارشناسان به وزیر نیرو درباره طرح غدیر اطلاعات غلط و ادعای واهی رساندند،مبنی بر اینکه با افزودن لوله گذاری از رودخانه دز به طرح غدیر، مشکل آب شرب خرمشهر و آبادان حل می شود.

سید مجتبی محفوظی در گفت و گو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان درباره آخرین وضعیت آب شرب اظهار داشت: در ابتدا از اصل حرکت دولت سیزدهم و وزیر نیرو تشکر می کنیم اما در این طرح کارشناسان به وزیر نیرو اطلاعات غلط و ادعای واهی رساندند مبنی بر اینکه با افزودن لوله گذاری از رودخانه دز به طرح غدیر، مشکل آب شرب خرمشهر و آبادان حل می شود.

وی با بیان اینکه کل لوله‌های غدیر گنجایش ۲۰متر مکعب بر ثانیه آب را ندارند، افزود: در قسمت هایی کیفیت و در برخی مکان ها کمیت آب بهتر شده اما در آب شرب اروند کنار، چوئبده و بخش مرکزی و به ویژه روستاها تغییری حاصل نشده است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، نماینده مردم آبادان در پایان گفت: با توجه به اینکه نصب دوباره لوله در طرح غدیر هزینه های گزافی به همراه دارد بنابراین احداث آب تصفیه کن ضروری است.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین