نماینده مردم اهواز در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان : میزان استخدام باید افزایش یابد

نماینده مردم اهواز با بیان اینکه باید میزان استخدام افزایش یابد، افزود: با توجه به سن بازنشستگی تعداد زیادی از کارکنان ادارات و شرکت‌ها و همچنین با تشکیل شهرهای جدید، ادارات جدیدی نیز دایر شدند که باید جهت جذب نیرو اقدامات لازم صورت گیرد.

سید کریم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان درباره استخدام و به کارگیری نیروهای بومی اظهار داشت: به موضوع استخدام و بومی گزینی ورود کردیم اما در دو سال گذشته آزمون استخدامی و جذب نیرو کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه باید میزان استخدام افزایش یابد، افزود: با توجه به سن بازنشستگی تعداد زیادی از کارکنان ادارات و شرکت‌ها و همچنین با تشکیل شهرهای جدید، ادارات جدیدی نیز دایر شدند که باید جهت جذب نیرو اقدامات لازم صورت گیرد.

نماینده مردم اهواز با تاکید بر رعایت بومی گزینی گفت: در شرکت‌های استان به ویژه نیشکر به استخدام بومی گزینه توجه می شود اما برخی از شرکت‌های پتروشیمی این مسئله را رعایت نمی‌کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: به وزیر کار نیز تذکر دادیم که برخورد لازم را با افرادی که بومی گزینی را رعایت نکنند، صورت گیرد. نباید با وجود جوانان بیکار در خوزستان از دیگر استان‌ها جذب نیرو انجام شود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سید کریم حسینی در پایان بیان کرد: سیاست دولت سیزدهم و مجلس بومی گزینی است و ما نظارت لازم را در این زمینه انجام می‌دهیم و موارد خلاف قانون را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب : ,

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین