نماینده مردم اهواز در گفت‌وگو با نسیم خوزستان خبر داد: خوزستان رتبه دوم سپرده گذاری ؛ اما در پرداخت تسهیلات رتبه دو‌‌ رقمی/ عملا فعالیت خوزستان به خام فروشی تبدیل شده است

نماینده مردم اهواز در گفت‌وگو با نسیم خوزستان خبر داد: خوزستان رتبه دوم سپرده گذاري ؛ اما در پرداخت تسهیلات رتبه دو‌‌ رقمی/   عملا فعالیت خوزستان به خام فروشی تبدیل شده است

نماینده مردم اهواز گفت : عملا فعالیت خوزستان به خام فروشی تبدیل شده است.

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان درباره استخدام و بومی گزینی اظهار داشت: درخواست متخصصین و جوانان خوزستان، ایجاد فرصت شغلی هر چند محدود اما با اجرای جذب نیروی بومی است.

وی افزود: با توجه به پیگیری های صورت گرفته در راستای بومی گزینی، شرکت فولاد پس از ۱۱ سال با شرط بومی گزینی آزمون استخدام برگزار کرد، همچنین در دیگر آزمون شرکت ها تلاش کردیم اولویت با نیروی بومی باشد.

نماینده مردم اهواز با بیان اینکه در مجلس و سطح ملی تکمیل زنجیره ارزش، مطالبه شد، گفت: از ۲۰ میلیون تن مواد پتروشیمی، ۳۵۰ هزار تن در استان مصرف می‌شود و عملا فعالیت خوزستان به خام فروشی تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه صنایع پایین دستی در ادوار مختلف در استان خوزستان دنبال نشده، ادامه داد: با ایجاد صنایع پایین دستی می توان در راستای اشتغالزایی قدم بزرگی برداشت.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، یوسفی در پایان با اشاره به اینکه با کمک برخی نمایندگان استان توانستیم اعتبارات را جهت رفع محرومیت در خوزستان و پرداخت تسهیلات بانکی افزایش دهیم، عنوان کرد: خوزستان رتبه سوم در تولید ناخالصی ملی، رتبه دوم در سپرده گذاری اما در پرداخت تسهیلات رتبه دو‌‌ رقمی را در کشور داریم؛ مسئولان اجرایی باید پرداخت تسهیلات را مطالبه کنند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین