مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با روزنامه نسیم خوزستان : استاندار خوزستان و مسئولان استانی در راهپیمایی ۱۳ آبان کنار مردم نبودند!/ اقتدار کشور را مدیون نیروهای امنیتی و انتظامی هستیم

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با روزنامه نسیم خوزستان :  استاندار خوزستان و مسئولان استاني در راهپیمایی ۱۳ آبان كنار مردم نبودند!/ اقتدار كشور را مدیون نیروهای امنیتی و انتظامی هستيم

نماینده مردم اهواز گفت: اقتدار کشور را مدیون نیروهای امنیتی و انتظامی هستیم

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانم که از مردم حوزه انتخابیه خود که مانند همیشه در صحنه حضور داشتند، قدردانی کنم. چهره واقعی مردم با حضور پرشور در راهپیمایی نمایان شد و نه تعداد محدود که اسیر فضای مجازی شدند.

وی با اشاره به‌ توهین و ترور نیروهای امنیتی و انتظامی توسط افراد ضد انقلابی افزود: اگر امروز در کشور اقتدار داریم و داعش وارد کشور نشده، مدیون نیروهای امنیتی و انتظامی هستیم.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، نماینده مردم اهواز در پایان با بیان اینکه شبکه های معاند حضور میلیونی مردم را در راهپیمایی ۱۳ آبان پوشش نداند، گفت: اما در حضور پرشور مردم جای مسئولان استانی به ویژه استاندار خوزستان خالی بود و جای گله‌مندی است چرا در کنار مردم نبود.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین