نماینده مردم ایذه و باغملک در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان : راهپیمایی ‌میلیونی مردم پاسخ دندان شکنی به رفراندوم خواهان بود

نماینده مردم ایذه و باغملك در گفت و گو با روزنامه نسيم خوزستان :  راهپیمایی ‌ميليوني مردم پاسخ دندان شکنی به رفراندوم خواهان بود

ایزدپناه با تاکید بر اینکه دولت باید به مماشات با اغتشاشگران پایان دهد گفت : خشونت در مسجد، بی احترامی و آزار روحانیون، توهین و ترور نیروهای امنیتی و انتظامی مطالبه گری نیست.

عبدالله ایزدپناه در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت دلار و ایجاد تورم، مردم نگران و ناراحت شرایط معیشتی خود هستند اما با این وجود با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان به نا‌امنی نه گفتند.

وی با اشاره به تجمعات و اغتشاشات در برخی شهرها افزود: مسئولان در هر سطحی صدا و حرف اغتشاشگران و معترضان را شنیدند اما اغتشاشات همراه با کشته‌سازی، ایجاد نا‌امنی و بی نظمی ارتباطی با مشکلات مردم ندارد و این اقدامات در راستای اهداف دشمن است.

نماینده مردم ایذه و باغملک با اشاره به اتفاقات در مساجد زاهدان و حرم شاهچراغ شیراز گفت: خشونت در مسجد، بی احترامی و آزار روحانیون، توهین و ترور نیروهای امنیتی و انتظامی و کُشتن برخی شهروندان مطالبه گری نیست و در حقیقت کشتار سازی و ایجاد نا‌امنی در کشور است.

وی با بیان اینکه مردم علی‌رغم دلگیری از موضوع گرانی و تورم جواب دندان شکنی به اغتشاشگران و دشمن دادند، تاکید کرد: دولت باید پای کار بیاید و مشکلات مردم را حل کند در ضمن به مماشات با اغتشاشگران پایان دهد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، ایزدپناه در پایان تصریح کرد: میلیون ‌ها نفر با حضور در صحنه راهپیمایی ‌ها به افرادی که دم از رفراندوم می‌زنند پاسخ دندان شکنی دادند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین