شهردار آبادان در مراسم معارفه : آبادان به کارگاه عمرانی تبدیل می شود

شهردار آبادان در مراسم معارفه :  آبادان به کارگاه عمرانی تبدیل می شود

شهردار آبادان گفت: آبادان برای اجرای پروژه های عمرانی به شهر کارگاهی تبدیل خواهد شد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، کاوه پور در مراسم معارفه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام شهیدان، شهدای ٨ سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و به ویژه سردار دلها سپهد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: خدا را شاکر و سپاسگزارم که این توفیق را به من داد تا بتوانم در سنگر خدمات رسانی به مردم شریف، نجیب و فهیم آبادان خدمت کنم و در راستای فرمایش بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که کار کردن در آبادان ثواب شهادت دارد، بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

شهردار آبادان با تقدیر از حسن نظر و اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی شهر، افزود: از سخنان و بیانات شیوا و کاربردی امام جمعه محترم و فرماندار انقلابی و جهادی آبادان تشکر نمود و عنوان کرد: این فرمایش ها را نصب العین قرار داده و چراغ راه ما برای پیشرفت و آبادانی این شهر خواهد بود.

وی ادامه داد: امیدوارم در طول مسیر خدمت به مردم، مسئولین شهری، استانی و کشوری حمایت های خود را همچنان ادامه داده تا بتوانیم در این راه موفق باشیم.

یاسین کاوه پور خاطر نشان کرد: تقدیر و تشکر ویژه دارم از وزیر محترم کشور و دکتر جمالی نژاد معاون عمرانی وزارت کشور که با دقت نظر ویژه و حساسیت بالا در خصوص شهرداری آبادان تصمیم گرفتند و به اینجانب اعتماد نموده تا با نیروی جوانی، تخصص و تجربه چندین ساله در شهرداری کلانشهر بتوانم خدمات ارزنده ای را در شهر آبادان به ارمغان آوریم.

کاوه پور به سخنان معظم رهبر انقلاب در خصوص نحوه خدمات رسانی به شهروندان و تکریم ارباب رجوع نیز اشاره کرد و خطاب به مدیران و مسئولین شهرداری آبادان، اظهار داشت: در بحث خدمات رسانی به مردم هیچ قصوری پذیرفتنی نیست و امید است با کار شبانه روزی و تکریم ارباب رجوع رضایت شهروندان را کسب کنیم.

شهردار آبادان گفت: در راستای تکریم پرسنل و کارگران زحمتکش شهرداری آبادان از امروز به بعد حقوق مدیران و مسئولین شهرداری پس از پرداخت حقوق کارگران و کارکنان واریز خواهد شد.

وی اصلاح ساختاری و شاکله سازمانی شهرداری آبادان را یکی دیگر از اولویت ها خواند و تاکید کرد: وضعیت فعلی خدمات شهری شهر آبادان در شان شهروندان شریف نیست و در کارهای خدماتی و عمرانی نیز با برنامه ریزی و همفکری اعضای شورای شهر برنامه هایی را در ۳ فاز کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تهیه و تنظیم کرده ایم تا بتوانیم تا پایان دوره این شورا خدمات رسانی را بهبود بخشیده و شهر را به کارگاه عمرانی تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین