پورموسوی در گفت‌وگو با روزنامه نسیم خوزستان : آسفالت یکی از مهمترین مشکلات خیابان‌های اهواز است

پورموسوی در گفت‌وگو با روزنامه نسیم خوزستان :  آسفالت یکی از مهمترین مشکلات خیابان‌های اهواز است

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه آسفالت یکی از مهمترین مشکلات خیابان‌های کلانشهر اهواز است، گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان جهت آسفالت خیابان‌ها اختصاص داده شد که امیدواریم تا پایان سال خیابان‌های اهواز شرایط بهتری داشته باشند.

سید محمد علی پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان درباره وضعیت پروژه‌های عمرانی در کلانشهر اهواز گفت: وضعیت پروژه‌های عمرانی حاصل جمع مسائل مختلفی است که عمدتاً نیازمند بودجه و هدف‌گذاری هستند و شهرداری اهواز نیز مستثنی نیست و در سال ۱۴۰۱ بودجه این پروژه‌ها هدف گذاری شد.

وی افزود: قرار بود بودجه را جهت مهمترین پروژه‌ها هزینه شود از جمله دفع آب های سطحی و پل غیر هم سطح در اهواز.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه آسفالت یکی از مهمترین مشکلات خیابان‌های کلانشهر اهواز است، افزود: ۳۰۰ میلیارد تومان جهت آسفالت خیابان‌ها اختصاص داده شد که امیدواریم تا پایان سال خیابان‌ها شرایط بهتری داشته باشند.

وی درباره پارک بانوان نیز توضیح داد: پارک بانوان موجود در شمال و جنوب اهواز که از سال های گذشته آماده بود مشکلاتی داشتند که اکنون رفع شدند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، پورموسوی درپایان افزود: پارک بانوان در بلوار گلستان به بودجه زیادی نیاز ندارد اما نکاتی باید در محیط لحاظ شود تا قابل استفاده باشد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین