معاون اداره کل ورزش و جوانان استان در گفت و گو با نسیم : آمار ازدواج در خوزستان افزایشی است / علیرغم تکمیل پرونده در برخی بانک ها اما وام ازدواج پرداخت نمی شود

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: آمار ازدواج در خوزستان نسبت به ۶ ماه سال گذشته افزایشی بوده و آمار طلاق نیز طی ۱۰ سال گذشته در استان کاهشی و افزایشی بود و روند یکسانی ندارد.

محمد رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان اظهار داشت: آمار ازدواج در خوزستان نسبت به ۶ ماه سال گذشته افزایشی بوده و آمار طلاق نیز طی ۱۰ سال گذشته در استان کاهشی و افزایشی بود و روند یکسانی ندارد.

وی با اشاره به برنامه ریزی در خصوص کاهش آمار طلاق افزود: با همکاری مراکز مشاوره و ثمن‌ها سرمایه گذاری انجام شد تا بتوانیم کارگاه‌هایی قبل و بعد ازدواج برگزار شود، همچنین افرادی که اقدام به طلاق گرفتند نیز در این کارگاه‌ها شرکت می‌کنند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه برای افراد کم‌بضاعت و بی‌بضاعت مشاوره رایگان ارائه می‌شود، گفت: روند ارائه تسهیلات ازدواج در کل کشور مطلوب نیست اما خوزستان تلاش میکند در ارائه تسهیلات در کشور برتر باشد؛ در برخی بانک‌های استان ناهماهنگی وجود دارد و جوانان اطلاع می‌دهند که با وجود ثبت‌نام کامل و تکمیل پرونده اما پرداخت وام ازدواج صورت نگرفته است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، رستمی در پایان خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک با روانشناسان استان خوزستان جهت چالش‌یابی در زمینه طلاق جوانان نشست خواهیم داشت که چه عللی موجب طلاق می‌شود؛ برخی مسائل اقتصادی دلیل طلاق هستند که در این راستا خانواده‌ها را به کارهای خانگی سوق می‌دهیم.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین