یوسفیان ملا در تذکر شفاهی: بانک‌ها دست به واردات برنج زده‌اند !

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: بانک‌ها اخیرا به سمت تجارت برنج رفته‌اند و به بخش تولید بی‌توجهی می‌شود.
عزت‌ا… یوسفیان‌‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در تذکری در جلسه علنی دیروز مجلس، گفت: بانک‌ها اخیرا به سمت تجارت برنج رفته‌اند و به بخش تولید بی‌توجهی می‌شود که این موضوع به افسارگسیختی بانک‌ها برمی‌گردد و اقتصاد کشور را به نقطه نامعلومی می‌رساند.
نماینده مردم آمل در مجلس خواستار تشکیل کمیته‌ای برای افزایش ۷۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و فرهنگیان شد و افزود: سال‌هاست حق‌التدریسی‌ها تعیین تکلیف نمی‌شوند و لازم است وزارت آموزش و پرورش نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام کند.
وی خاطرنشان کرد: بار مالی افزایش حقوق فرهنگیان عدد و رقم بالایی نیست و دولت و مجلس می‌توانند به راحتی منبع آن را تأمین کنند. فرهنگیان در کمال متانت اعتراض خود را درباره معیشت اعلام کرده‌اند و باید فکری در این زمینه کرد. اگر به برخی شاغلان و بازنشستگان حقوق بالای ۱۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود که می‌شود، دیگر قابل قبول نیست که فرهنگی و کارمند با ماهی ۷۰۰ هزار تومان زندگی کنند.
یوسفیان‌ملا با اشاره به وجود مشکلات اجتماعی و خانوادگی و آمار بالای طلاق و فقر در کشور، گفت: ما جلسات عدیده‌ای با دولت داشته‌ایم، اما هیچ خروجی مشخصی در آن وجود نداشته، در حالی که به نظر می‌رسد خوب است در هر یک از این جلسات یک مشکل مشخص حل شود، چرا که ما با شعار و حرف زدن به نتیجه نمی‌رسیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین