فرماندار ویژه آباران: حضور میدانی مدیران نقش مهمی در مدیریت بحران دارد

فرماندار ویژه آباران: حضور میدانی مدیران نقش مهمی در مدیریت بحران دارد

به گزارش خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان، صبح امروز مانور تمرینی آموزشی وزارت نیرو در منطقه جنوب غرب کشور با مشارکتاستان های خوزستان، لرستان، ایلام و کرمانشاه در آبادان برگزار شد. در این مانور نیروهای عملیاتی ترمیم تخریب ناشی از تاثیرریزگرد ها، مه و رطوبت را در  تاسیسات برق رسانی تمرین کردند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان نیز در این مراسم گفت: حضور میدانی مدیران در مواقع بروز حادثه نقش مهمی در مدیریتبحران دارد و قطعا برای بالا رفتن کیفیت کار می بایست مدیران ستاد مدیریت بحران به صورت میدانی تصمیم گیری و اقدام نمایند.

احسان عباسپور با اشاره به حادثه تلخ ریزش ساختمان ۱۱ طبقه متروپل آبادان در خردادماه سال جاری افزود: در حادثه ی دلخراشمتروپل شاهد بودیم که وزیر کشور، استاندار وقت خوزستان و بسیار از مدیران مرتبط کشوری، استانی و شهرستانی به صورت میدانیپای کار بودند.

وی افزود: شهرستان آبادان همواره در معرض هجوم ریزگردها و در مواقعی از سال مه شدید است که گاها باعث قطع برق و ایجادمشکل در شبکه توزیع می شود که برگزاری این تمرین می توانند در کاهش زمان قطع برق و مدیریت بحران نقش تاثیرگذاری داشتهباشد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، عباسپور در پایان گفت: در کنار تامین برق، پایداری شبکه توزیع نیز نقش مهمی در آسایش مردمبخصوص در فصل گرم تابستان دارد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین