به دلیل نزدیک شدن به ایام نوروز و ماه مبارک رمضان گرفت ؛ آغاز طرح نظارتی نوروز و ضیافت در خوزستان

به دلیل نزدیک شدن به ایام نوروز و ماه مبارک رمضان گرفت ؛ آغاز طرح نظارتی نوروز و ضیافت در خوزستان

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: طرح نظارتی نوروز و ضیافت به دلیل نزدیک شدن به ایام نوروز و ماه مبارک رمضان دراستان آغاز شده است.

به  گزارش روزنامه نسیم خوزستان، حمید رضا فلاح در این خصوص بیان کرد: امسال ایام نوروز و ماه مبارک رمضان همزمان است ونظارت و بازرسی از بازار و اصناف، ویژه این ۲ ایام باید در یک زمان انجام شود.

وی گفت: به همین دلیل بازرسی از بازار به دلیل تقارن این دو مراسم و ایام با شدت و دقت بیشتری انجام می شود و از صاحباناصناف و بازاریان درخواست داریم در این راه کمک کنند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان افزود: به همین دلیل قرارگاه بازرسی و نظارت در استان با مشارکت بسیج اصناف، بازرسانتعزیران حکومتی و اداره کل صمت خوزستان تشکیل شده است تا برگزاری این طرح را مدیریت کنند.

فلاح اظهار داشت: این طرح از اول اسفند ماه تا عید فطر برقرار است.

وی با تاکید بر شدت گرفتن بازرسی از بازار نسبت به سال گذشته بیان کرد: برای روزهای تعطیل نیز کشیک در نظر گرفته شده است.

مدیرکل صمت خوزستان افزود: گشت های بازرسی با مشارکت بازرسان تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و بسیج اصناف به صورتمستمر انجام می گیرد.

فلاح ادامه داد: اولویت بازرسی ها از فروشگاه های مواد غذایی، شیرینی فروشی ها و میدان میوه و تره بار است، در قالب این طرح نیزبازرسانی نیز در میدان میوه و تره بار اهواز مستقر می شوند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه قوانین جدید تعزیرات برای برخورد با متخلفانبازدارنده تر شده است بیان کرد: برای مقابله با تخلفات صنفی، پرونده های تخلف با سرعت به تعزیرات حکومتی ارسال می شود و طیهماهنگی هایی که با این نهاد قضایی انجام گرفته رسیدگی به پرونده ها در کمترین زمان انجام می شود تا بازخورد بیشتر و بهتری رادر بازار شاهد باشیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین