نماینده مردم آبادان در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان خبر داد : برکناری یا استیضاح وزیر اقتصاد

نماينده مردم آبادان در گفت و گو با روزنامه نسيم خوزستان خبر داد : بركناري يا استيضاح وزير اقتصاد

سید مجتبی محفوظی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان درباره فاطمی امین وزیر صمت دولت سیزدهم اظهار داشت: فاطمی امین اخلاق‌مدار، دلسوز، کوشا و پاک دست است اما در مدیریت عملکرد ضعیفی داشت.

وی با بیان اینکه گرانی های اخیر به دلیل ضعف مدیریتی فاطمی امین بود، افزود: استیضاح وی در مجلس رأی آورد و برکنار شد. گرانی خودرو در راس امور بود و قیمت خودرو در زمان مسئولیت فاطمی امین بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافت و این قابل قبول نبود.

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: بر این عقیده هستم که واردات خودرو باید برای سایر هم میهنان با تعرفه گمرکی پایین و یکسانیآزاد شود تا بتوانند خودرو خریداری کنند.

محفوظی درباره عملکرد وزیر اقتصاد تصریح کرد: خاندوزی نیز ضعف مدیریتی زیادی دارد و گرانی های مربوط به وام بانک‌ها، دلار،ارز و همچنین ضعف در حوزه گمرکات و مناطق آزاد مشهود است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، نماینده مردم آبادان در پایان با بیان اینکه دولت باید وزیر باتجربه بیشتری انتخاب کند، توضیح داد: باتوجه به عملکرد وزیر اقتصاد احتمالا دولت به این نتیجه برسد که باید خاندوزی را نیز تغییر دهد؛ استیضاح وزیر اقتصاد محتمل است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین