عضو شورای اسلامی شهر اهواز در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان : اهمیت دفع آب‌های سطحی مورد توجه مدیریت شهری قرار نگرفته است/برخی نقاط سال گذشته آبگرفتگی نداشتیم اما امسال دچار این معضل شدند

عضو شورای اسلامي شهر اهواز در گفت و گو با روزنامه نسيم خوزستان :  اهميت دفع آب‌های سطحی مورد توجه مديريت شهري قرار نگرفته است/برخی نقاط سال گذشته آبگرفتگی نداشتیم اما امسال دچار این معضل شدند

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت:زمانی که اولویت ها از سوی مدیریت شهری مورد توجه قرار نمی‌گیرد، اینگونه مورد غفلت قرار می‌گیرند.

محمد مهدی مطیعی، عضو شورای اسلامی شهر اهواز در گفت و گو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان با بیان اینکه علت آب‌گرفتگی ها یک علت نیست، اظهار داشت: موضوع و اهمیت دفع آب‌های سطحی آنچنان که مدنظر شورا بود مورد توجه مدیریت شهری قرار نگرفته است.

وی با اشاره به عدم توجه به عواقب و عوارض ناشی از بارش ها از جمله انسداد مسیرها ادامه داد: روز بارندگی اعضای شورا کف میدان بودند و مشاهده کردند در برخی بخش‌ها سطح آب پایین آمده و در برخی بخش ها سطح آب بالا رفته، زمانی که علت را جویا می‌شدیم می‌گفتند دو پمپ داریم اما یکی به دلیل مشکل برق موتور کار نمی کند لذا این مساله حکایت از آن دارد از سوی مدیریت شهری برای اتفاقاتی مثل قطع برق، پیش بینی کامل و جامعی صورت نگرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه ستاد بحران برای پرداخت به مشکلات این‌چنینی است، بیان کرد: در برخی نقاط سال گذشته آبگرفتگی نداشتیم اما امسال دچار این معضل شدند و این قطعا به دلیل خطای انسانی است که عدم توجه مدیریت شهری به کارهای کارشناسی کاملا مشهود بود.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم آن طور که باید و شاید در حوزه آماده باش و پای کار بودن در مجموعه مدیریت شهری شکل نگرفت و ارائه گزارش ها براساس اولویت‌ها انجام نشده و این موضوع باید به صورت ریشه ای رفع شود.

مطیعی در پایان تصریح کرد: زمانی که اولویت ها از سوی مدیریت شهری مورد توجه قرار نمی‌گیرد، اینگونه مورد غفلت قرار می‌گیرند و شرایط همین می شود که مردم اهواز دیدند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1222مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین