امام جمعه دزفول: تورهای گردشگری نظارت شوند

امام جمعه دزفول: تورهای گردشگری نظارت شوند

امام جمعه دزفول با انتقاد از برگزاری تورهای گردشگری هنجارشکن در این شهرستان، افزایش نظارت و برخورد با این تورها را خواستار شد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر خواستار عمل کردن دستگاه‌های نظارتی به وظایف خود در دزفول شد و افزود: وقتی گفتیم با تورهای گردشگری هنجارشکن برخورد شود برخی گفتند می‌خواهیم با رافت با آنها برخورد کنیم که نتیجه این تسامح شرایط کنونی است.

وی با بیان اینکه پس از پایان دفاع مقدس، جنگ شناختی دشمن علیه ملت ایران آغاز شد، ادامه داد: تضعیف باورها و تلاش برای از میدان خارج کردن مردم از صحنه برای زدن تیر خلاص به نظام و باورهای مردم هدف نهایی جنگ شناختی است.

امام جمعه دزفول برگزاری برخی تورهای گردشگری هنجارشکنانه در دزفول را در راستای قبح شکنی و تضعیف بارهای دینی دانست و اظهارکرد: بعد از ناکام ماندن توطئه دشمن برای شعله ور کردن مجدد اغتشاشات در شهریور ماه امسال وضعیت حجاب در حال بهبودی است.

گرانی‌های افسار گسیخته قابل قبول نیست

حجت الاسلام بهرام پور با تاکید بر اینکه برخی مدیران نالایق دولت قبل همچنان بر سر کار هستند و همان سیاست‌های ناکارآمد گذشته را دنبال و اجرایی می‌کنند، گفت: گرانی‌های افسارگسخته در آستانه انتخابات قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: مصرف نان و گاز در پاییز همه ساله افزایش می‌یابد و این موضوع قابل پیش بینی بود و می‌شد با برنامه ریزی از بروز مشکل برای مردم جلوگیری کرد.

امام جمعه دزفول تاکید کرد: مسوولان بی کفایتی که با بی تدبیری خود مشکلات مردم را مضاعف می‌کنند و می‌خواهند مردم را از انقلاب و نظام مایوس کنند، شایستگی مسوولیت در این مملکت را ندارند.

مسوولان خط مقدم در مقابل جنگ شناختی دشمن هستند

حجت الاسلام بهرام پور مسوولان را در خط مقدم جنگ شناختی کنونی دانست و گفت: اگر مسوولان وامدار خون شهدا هستند و در نظام اسلامی خدمت می‌کنند باید بدانند کوتاهی آنها در انجام وظیفه بخشودنی نیست و روز قیامت باید پاسخگوی مردم، شهدا و امام شهدا باشند.

وی با بیان تاکید بر اینکه هر مسوولی که نمی‌تواند به وظیفه خود عمل کند باید کنار برود، افزود: مردم با تشکیل جمهوری اسلامی به دنبال برقراری عدالت در جامعه بودند.

هوشمندسازی توزیع نان با مدیریت نادرست به کمبود نان در دزفول منجر شد

امام جمعه دزفول گفت: هوشمندسازی توزیع نان برای جلوگیری از قاچاق نان و مدیریت نان در کشور بود ولی شاهد کمبود نان در دزفول هستیم.

وی ادامه داد: بارها نسبت به آلودگی صوتی و مزاحمت خودروها و رقص و پایکوبی تا ساعت‌های بامداد در دزفول تذکر دادیم ولی به این تذکرها عمل نشد.

حجت الاسلام بهرام پور خواستار هوشیاری و بیداری مسوولان شد و اظهارکرد: مسوولان باید به وظیفه خود عمل کنند و اگر توان انجام وظایف خود را ندارند کنار بروند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1222مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین