با شعار بی‌طرفی و شفافیت ؛ اولین سایت تخصصی نظرسنجی با نام “نظرجو” در خوزستان راه اندازی شد

با شعار بی‌طرفی  و شفافیت ؛ اولین سایت تخصصی نظرسنجی با نام “نظرجو” در خوزستان راه اندازی شد

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، یکی از چالش های مردم با سایت های نظرسنجی، بحث اعتماد و بی طرفی است و این موضوع سبب شده اکثر شهروندان به دلیل سوء استفاده های صورت گرفته، نسبت به نتیجه اکثر نظرسنجی ها بی اعتماد باشند.

نظرسنجی های تخصصی در بسیاری از کشورها نقش بسزایی را برای تغییر و تحول ایفا می کنند و این موضوع موجب تغییرات مثبت در جامعه و خدمات رسانی ها شده است.

در فرایند نظرسنجی، اعتماد و بی‌طرفی دو عنصر بسیار اساسی و حیاتی هستند که نقش بسیار مهمی در اعتبار و کیفیت نتایج نظرسنجی ایفا می‌کنند. این دو عنصر مهم برای حفظ شفافیت، دقت و صداقت در جمع‌آوری و تحلیل داده‌ها بسیار ضروری است.

بی‌طرفی نیز به معنای جمع‌آوری داده‌ها و ارزیابی آن‌ها بدون هیچگونه تعصب یا تحریف است. وجود بی‌طرفی در فرآیند نظرسنجی به معنای تضمین کیفیت و صحت داده‌ها است و این امر می‌تواند اطمینان بخش برای مخاطبان باشد که نتایج به دست آمده واقعی و قابل اعتماد هستند.

به همین منظور روزنامه نسیم خوزستان برای اولین بار در استان، سایت تخصصی با نام “نظرجو” پیرامون موضوعات روز جامعه و میزان رضایتمندی شهروندان از کیفیت و خدمات دهی برخی محصولات به آدرس www.nazarju.ir راه اندازی کرده است.‌

طبق گفته سردبیر این رسانه اولین فعالیت سایت نظرسنجی «نظرجو» با موضوع انتخاب کاندیداهای مطرح حوزه شهرستان های اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز گردیده و تا روز دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳ نیز به پایان می رسد.

سردبیر روزنامه نسیم خوزستان به شهروندان و بالاخص شرکت کنندگان در سایت نظرسنجی «نظرجو» این اطمینان را داد بی‌طرفی و شفافیت را در تمامی نظرسنجی ها رعایت خواهد کرد.

قابل ذکر است سایت نظرسنجی «نظرجو» به آدرس https://www.nazarju.ir می باشد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین