در سایت تخصصی نظرسنجی “نظرجو” ؛ نتیجه ماراتن طرفداران نمایندگان اهواز مشخص شد

در سايت تخصصی نظرسنجی

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، بعد از حدود سه روز ماراتن طرفداران کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه شهرستان های اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در سایت تخصصی نظرسنجی “نظرجو” آقایان سید شکرخدا موسوی، سید محسن موسوی زاده و محمد امیر به ترتیب اول تا سوم شدند.

سایت “نظرجو” این نظرسنجی را از بین کاندیداهای شاخص از جمله آقایان ناصر سودانی، سید محسن موسوی زاده، سید شکرخدا موسوی، محمد امیر، نعمت الله لویمی، سید کریم حسینی، کیوان ساعدی، مجتبی یوسفی، جبار سعیداوی، یکتا سواری، خلیل الهایی، احمد سراج، امیر کعبی، یحیی عبدالکریم نیسی، محمد هادی قنوات، سید لطیف فاضلی، فاضل عبیات، خالد‌ لویمی و فاضل خمیسی برگزار کرده بود که نتیجه این نظرسنجی به شرح ذیل می باشد.

۱- سید شکرخدا موسوی با ۱۱۵۱ رای

۲- سید محسن موسوی زاده با ۱۰۲۱ رای

۳- محمد امیر با ۹۹۹ رای

۴- سید کریم حسینی با ۹۲۱ رای

۵- محمد هادی قنوات با ۸۲۲ رای

۶- نعمت الله لویمی با ۸۰۰ رای

۷- ناصر سودانی با ۷۶۱ رای

۸- مجتبی یوسفی با ۷۵۳ رای

۹- خلیل الهایی با ۷۱۹ رای

۱۰- یحیی عبدالکریم نیسی با ۷۰۸ رای

۱۱- یکتا سواری با ۶۹۵ رای

۱۲- جبار سعیداوی با ۶۸۸ رای

۱۳- فاضل عبیات با ۶۸۷ رای

۱۴- فاضل خمیسی با ۶۸۳ رای

۱۵- امیر کعبی با ۶۸۰ رای

۱۶- خالد‌ لویمی با ۶۶۳ رای

۱۷- احمد سراج با ۶۵۱ رای

۱۸- کیوان ساعدی با ۶۳۴ رای

۱۹- سید لطیف فاضلی با ۶۲۹ رای

قابل ذکر است برنامه نویسی سایت “نظرجو” به نحوی است که هر شماره تلفن داخلی فقط یک بار امکان رای دادن به کاندیدای مورد نظر را داشت البته برای اولین بار در سایت های نظرسنجی امکان رای دادن به یک یا سه نفر کاندیدا آنهم همزمان فراهم شده بود که بیش از ۷۵ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی به دو یا سه کاندیدا رای دادند.

دو نفر از نمایندگان فعلی اهواز نیز در جایگاه چهارم و هشتم قرار گرفتند که کارشناسان سیاسی مطرح استان بر این باور هستند گرانی های سرسام آور کالاهای اساسی، افزایش بی سابقه قیمت دلار و سکه و موج انتصاب مدیران غیربومی در ارگان های دولتی و غیر دولتی خوزستان بالاخص اهواز سبب شده شهروندان خواستار تغییر در ترکیب نمایندگان فعلی استان شوند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، در این نظرسنجی از بین ۱۴ هزار و ۶۶۵ شرکت کننده، ۸۱ درصد آقا و ۵۶ درصد رای دهندگان در محدوده سنی ٣٠ تا ۴۵ سال بودند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین