روزنامه نسیم خوزستان از آخرین وضعیت مصوبه شورای تامین خوزستان برای حل و فصل اختلافات حامیان و مخالفان امینی گزارش می دهد؛ آیا جلسه برکناری شهردار اهواز ۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار می شود؟

روزنامه نسيم خوزستان از آخرین وضعیت مصوبه شورای تامين خوزستان برای حل و فصل اختلافات حامیان و مخالفان امینی گزارش می دهد؛  آيا جلسه برکناری شهردار اهواز ٦ فروردين ۱۴۰۳ برگزار می شود؟

برکناری شهردار اهواز، برگزار نشدن جلسات شورای شهر و دخالت های وزیر کشور برای فراری دادن امینی از عزل، بحث تمامی محافل اهواز، خوزستان و کشور شده است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، بیش از یک سال است که اکثریت اعضای شورای شهر کلانشهر اهواز بابت عدم سکونت خانواده شهردار در محل خدمت (اهواز)، مدرک تحصیلی، عدم تحقق بودجه و وعده ها، وضعیت اسفناک خدمات شهری، پرداخت نکردن به موقع حقوق پرسنل و کارگران شهرداری، توقف پروژه های عمرانی، ترک تشریفات های غیرضروری، هجوم پیمانکاران اصفهانی و … خواهان برکناری امینی شهردار این شهر هستند اما تا امروز به دلایلی موفق به عزل شهردار اهواز نشدند.

برکناری شهردار اهواز، برگزار نشدن جلسات شورای شهر و دخالت های وزیر کشور برای فراری دادن امینی از عزل، بحث تمامی محافل اهواز، خوزستان و کشور شده است.

اما بعد از دخالت برخی سیاسیون، تعلل برخی افراد و غیبت های مکرر ۶ عضو طرفدار شهردار اهواز در جلسات رسمی شورا سبب شد بحث برکناری امینی به روزهای انتخابات و پایانی سال کشیده شود، به همین بهانه نیز شورای تامین استان به ریاست استاندار خوزستان مصوب کرد بحث برکناری شهردار اهواز تا پایان سال مسکوت و جلسه مذکور در اولین روزهای سال ١۴٠٣ (ششم فروردین) برگزار شود.

قصد نداریم در این مطلب در خصوص اینکه نباید وزیر کشور و شورای تامین استان بخاطر شائبه های سیاسی در این موضوع ورود می کردند توضیح بیشتر از این بدهیم اما پرسنل و کارگران شهرداری، نخبگان، رسانه ها و مردم شهر این سوال را دارند که آیا جلسه برکناری شهردار اهواز در تاریخ ۶ فروردین ١۴٠٣ برگزار می شود؟

در موضوع مصوبه شورای تامین استان برای مسکوت ماندن برکناری امینی تا پایان سال، اکثریت اعضای شورای شهر اهواز به ریاست دکتر پورموسوی از قانون، شورای تامین و دستور استاندار خوزستان تمکین کردند اما سوال اینجاست آیا حامیان شهردار اهواز برای حضور در جلسه ۶ فروردین ١۴٠٣ از قانون و مصوبه لازم اجرای شورای تامین تمکین می کنند؟ اگر تمکین نکردند عکس العمل شورای تامین و استاندار خوزستان چیست؟

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، انتخابات مجلس و خبرگان رهبری پایان یافته و حدود ١۵ روز دیگر نیز سال به اتمام می رسد و بعد از چند روز تعطیلی یوم موعود (۶ فروردین ١۴٠٣) نیز فرا می رسد و باید دید روز ششم فروردین آخرین روز کاری شهردار اهواز است یا باید شاهد کارشکنی و دهنکجی مجدد عده ای به قانون و مصوبه شورای تامین باشیم یا شاید منتظر توصیه نامه های وزرا یا معاون رئیس جمهور به استاندار خوزستان و … برای حفظ امینی باشیم.

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین