مدیرکل هواشناسی استان در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان : بارش ها برای شهرهای جنوبی ۴۰ الی ۵۰ میلیمتر پیش‌بینی شده است

مدیرکل هواشناسی استان در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان :  بارش ها برای شهرهای جنوبی ۴۰ الی ۵۰ میلیمتر پیش‌بینی شده است

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به سامانه بارشی روز سه شنبه گفت: میزان بارش را برای شهرهای جنوبی ۴۰ الی ۵۰ میلیمتر پیش‌بینی شده است.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان درباره سامانه بارشی اظهار داشت: اواسط روز دوشنبه تا اواسط روز چهارشنبه به ویژه روز سه‌شنبه، سامانه قدرتمند و فعالی استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و سبب رگبار شدید باران و وزش باد متوسط تا شدید در اغلب نقاط استان خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیشترین حجم بارش‌ها در روز سه‌شنبه و در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات خواهد بود، افزود: میزان بارش را برای شهرهای جنوبی ۴۰ الی ۵۰ میلیمتر پیش‌بینی شده است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، مدیرکل هواشناسی استان خوزستان با اشاره به هشدار قرمز نسبت به بارندگی گفت: احتمال آبگرفتگی معابر در اغلب نقاط استان خوزستان و طغیان مسیل‌ها و رودخانه‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1222مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین