روزنامه نسیم خوزستان از آغاز «طرح عفاف و حجاب» گزارش می دهد ؛ پایان مماشات با برهنگی و کشف حجاب

روزنامه نسیم خوزستان از آغاز «طرح عفاف و حجاب» گزارش می دهد ؛  پایان مماشات با برهنگی و کشف حجاب

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، از اهم وظیفه خانواده‌ها، توجه ویژه به تربیت و آموزش مسایل دینی فرزند یا فرزندان خود است اما جایگاه حاکمیت در بحث سلامت جامعه و جلوگیری از انحراف مردم و ایجاد فضای سالم دینی برای شهروندان می باشد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، مدت هاست برخی افراد معلوم الحال با هنجارشکنی و پوشش‌ها‌ی بسیار زننده که نوعی برهنگی را در جامعه ترویج می‌دهند موجب شده مردم شریف، نجیب و مسلمان ایران اسلامی از دولتمردان بابت وضعیت موجود کف خیابان، ناراضی باشند.

افرادی که از عمد در معابر اصلی اقدام به قبح شکنی و ترویج برهنگی و ابتذال می‌کنند و خواهان القای این موضوع هستند که جوانان و مردم نجیب و متدین ایران اسلامی از دین گریزان بوده و علاقه ای به رعایت مسائل شرعی و اسلامی ندارند و به نوعی پوچ گرایی و سبک زندگی غربی را در خیابان های کشور تبلیغ می‌کنند!

اما واقعیت جامعه، همانی است که نوجوانان، جوانان، دختران و پسران ایران اسلامی در ایام ماه مبارک رمضان، شب‌های قدر، روز قدس و عید سعید فطر با حضور پُر شور در مراسمات مذهبی به جهانیان مخابره کردند و یک دل و یک صدا ارادت قلبی خود به اسلام، اهل بیت علیم السلام و ایران اسلامی را نشان دادند.

به قول فرمایش رهبر معظم انقلاب همواره دشمنان اسلام و میهن عزیزمان ایران، به دنبال ایجاد تفرقه و القای حس ناامیدی در جامعه و مخصوصا سعی در منحرف کردن جوانان هستند اما در این بین خانواده ها و حاکمیت هر کدام وظیفه خود را دارند، که باید به آن عمل کنند.

از اهم وظیفه خانواده‌ها، توجه ویژه به تربیت و آموزش مسایل دینی فرزند یا فرزندان خود است اما جایگاه حاکمیت در بحث سلامت جامعه و جلوگیری از انحراف مردم و ایجاد فضای سالم دینی برای شهروندان می باشد.

بعد از فتنه بزرگ مهسا امینی که به جنبش ابتذال و کشف حجاب و برهنگی منجر شد متاسفانه برخی دستگاه‌های متولی در بحث برخورد با کشف حجاب نوعی مسامحه و مصلحت اندیشی کردند که باعث گستاخ شدن عده ای از هنجارشکنان شد و همین افراد از وضعیت موجود سوء استفاده کرده و در معابر اصلی برهنگی را در جامعه ترویج می دادند.

بعد از اینکه تسامح و مصلحت اندیشی‌ها کار به جایی نبرد و موجب نارضایتی مردم شریف و نجیب ایران اسلامی گردید و در هفته گذشته نیز رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مد) در سخنرانی خود از مسئولان خواست با هنجارشکنان و مروجان برهنگی مقابله کنند، متولیان دست به کار شده و از روز شنبه، نیروی انتظامی با اجرای طرح حجاب و عفاف، قدرتمندانه و قاطعانه با مروجان برهنگی و کشف حجاب برخورد خواهد کرد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، درست است که طرح مقابله با بی‌حجابی و کشف حجاب دیر آغاز شد اما همین اقدام را نیز به فال نیک می‌گیریم و اکنون که نیروی مقتدر انتظامی آن را اجرا خواهد کرد باید مراقب شیطنت‌های معاندین باشیم قطعا با اجرای این طرح، دشمنان و خائنینی که پیاده نظام آنها هستند بیکار ننشسته و با تهیه کلیپ و مطالب کذب در فضای مجازی قصد ایجاد التهاب و تشنج در سطح جامعه می‌کنند که مردم شریف بالاخص والدین بزرگوار باید در چنین مواقعی مراقب فرزندان و فتنه‌های پیش روی آن باشند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین