روزنامه نسیم خوزستان از لزوم همکاری دیگر متولیان با فراجا گزارش می دهد ؛ «طرح نور» باید برای طراحان و فروشندگان لباس‌های نامتعارف و هنجارشکن نیز اجرا شود

روزنامه نسیم خوزستان از لزوم همکاری دیگر متولیان با فراجا گزارش می دهد ؛  «طرح نور» باید برای طراحان و فروشندگان لباس‌های نامتعارف و هنجارشکن نیز اجرا شود

به کزارش روزنامه نسیم خوزستان، عادی سازی پوشش نامتعارف در میان دختران و زنان یک پروژه دقیق و حساب شده از سوی دشمنان اسلام بنابراین برخورد با بی حجابی نیز باید دقیق و برنامه ریزی باشد و صرفا تنها نباید به برخورد با کشف حجاب و بدحجابی اکتفا کرد به همین منظور باید با طرحان و واردکنندگان لباس زنانه که موجب ترویج بی حجابی و پوشش های غیر متعارف می‌شوند نیز برخورد های لازم و بازدارنده انجام شود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، حجاب یک قانون است، همچنین بر این باور هستیم که دختران و زنان کشورمان به ویژه خوزستان عفیف و اخلاق محور هستند که به سلامت جامعه و بنیان خانواده توجه ویژه دارند و تابع قانون کشور اسلامی می باشند.

با این حال عده کمی از بانوان از مساله مهم سلامت جامعه و بنیان خانواده غافل هستند و نسبت به حفظ حجاب کوتاهی می‌کنند. لذا ضروری است که به ارزش‌های قانونی احترام گذاشته و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم کنند.

به همین دلیل نیروی انتظامی جهت برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه کشف حجاب، با عنوان طرح نور با ناقضان قانون حجاب برخوردهای خود را آغاز کرده است.

اما در این میان باید به نکات مهم دیگری جهت برخورد با بی حجابی یا بدحجابی از جمله طرحان، واردکننده‌ها و فروشندگان پوشاک زنانه و دخترانه توجه کرد.

زمانی که به فروشگاه‌های پوشاک بانوان می‌رویم، می‌بینیم که به سختی می‌توان یک مانتو یا پیراهن با حجاب پیدا کرد و بیشتر فروشندگان کت‌ها یا شومیز‌های بسیار کوتاه مجلسی را به عنوان مانتو می‌فروشند!

دلیل فروش این سبک پوشاک مغازه‌داران را می‌توان عدم نظارت متولیان این حوزه دانست، زیرا اگر نظارت صحیحی تاکنون صورت گرفته بود، فروشندگان لباس‌های زنانه نمونه های خارج از عرف و نامتعارف را در ویترین مغازه‌ها آویزان نمی‌کردند.

بسیاری از بانوانی که به دنبال لباس های سبک غربی و هنجارشکن می روند ناخواسته و از روی تبلیغات گسترده پیج های اینستاگرامی و زرق و برق ویترین های مغازه داران است که جا دارد همانطوری که نیروی شریف فراجا در خیابان با هنجارشکنان و قانون شکنان در حال مقابله است دیگر دستگاه ها و ارگان ها از جمله امر به معروف و نهی از منکر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر متولیان نیز وارد گود شده و نیروی فراجا را در این طرح سرنوشت ساز تنها نگذارند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، مانتوهای بسیار کوتاه و جلو باز و عادی سازی پوشش نامتعارف در میان دختران و زنان یک پروژه دقیق و حساب شده از سوی دشمنان اسلام، ایران اسلامی و ضد زنان پاکدامن این مرز و بوم است، بنابراین برخورد و جلوگیری از این موضوع نیز باید دقیق و برنامه ریزی باشد و صرفا تنها نباید به برخورد با کشف حجاب و بدحجابی اکتفا کرد به همین منظور باید با طرحان و واردکنندگان لباس زنانه که موجب ترویج بی حجابی و پوشش های غیر متعارف می‌شوند نیز برخورد های لازم و بازدارنده انجام شود.

درباره نویسنده

1232مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین