منتخب مردم اهواز، باوی کارون و حمیدیه در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان : قراردادهای ۳۰ و ۶۰ روزه موجب بدبینی و از بین رفتن امنیت شغلی کارگران می‌شود

منتخب مردم اهواز، باوی کارون و حمیدیه در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان :  قراردادهای ۳۰ و ۶۰ روزه موجب بدبینی و از بین رفتن امنیت شغلی کارگران می‌شود

منتخب مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه گفت : امنیت شغلی کارگران باید تثبیت شود و تا زمان بازنشستگی خیال کارگر از این موضوع راحت باشد؛ ما به عنوان منتخبین مردم در مجلس آینده امنیت شغلی کارگران را پیگیری خواهیم کرد و کار ناتمام مجلس فعلی را در این حوزه تمام می‌کنیم.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، قشر زحمتکش کارگر در کشور به ویژه خوزستان با دغدغه هایی از جمله امنیت شغلی، حقوق پایین، مزایای ناکافی، محیط کار ناامن و … مواجه هستند، علاوه براین دغدغه‌های کلی کارگران در مشاغل خاص ممکن است با چالش‌های منحصر به فردی روبه رو باشند به همین دلیل عدم امنیت شغلی کارگران ناشی از عدم اجرای صحیح قانون است.

روز جهانی کارگر برای احترام به مقام این قشر زحمتکش نامگذاری شده در حالی که شاهد بی توجهی به کارگران هستیم. کارگران در شرایطی سخت برای تامین معیشت خانواده و دریافت روزی حلال کار می‌کنند اما در این چند دهه مسئولان تلاشی در جهت کاهش مشکلات این قشر زحمتکش انجام ندادند تا التیام بخش آلام آنان شوند.

کارگران نداشتن امنیت شغلی، حقوق پایین و …با توجه به تورم‌های اقتصادی را از مهمترین مشکلات خود بیان می‌کنند لذا باید به این نکته توجه کرد که یکی از اساسی‌ترین پایه‌های توسعه کشور، نیروی کار است، اما مسائل و مشکلات کارگران در برنامه توسعه جایگاه مناسبی ندارد.

مهار تورم و رشد تولید با امنیت شغلی کارگران عملی خواهد شد

سید محسن موسوی زاده، نماینده منتخب مردم در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان گفت: مهمترین مساله، امنیت شغلی کارگر است به دلیل اینکه اگر کارگر امنیت شغلی نداشته باشد، روحیه کار ندارد.

وی افزود: امنیت شغلی کارگران باید تثبیت شود و تا زمان بازنشستگی خیال کارگر از این موضوع راحت باشد؛ ما به عنوان منتخبین مردم در مجلس آینده امنیت شغلی کارگران را پیگیری خواهیم کرد و کار ناتمام مجلس فعلی را در این حوزه تمام می‌کنیم.

منتخب مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه گفت: قراردادهای ۶۰ روزه و ۳۰ روزه هیچ ثمری ندارند و موجب بدبینی کارگران نسبت به امنیت شغلی آنان می‌شود و در نتیجه ضرر اصلی را اقتصاد کشور خواهد دید.

موسوی زاده در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید عنوان کرد: مهار تورم و رشد تولید با امنیت شغلی کارگران عملی خواهد شد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، همانگونه که رهبر معظم انقلاب همواره به معیشت و مشکلات کارگران توجه ویژه ای داشته و بارها بر نقش مهم و‌ تاثیر گذار این بزرگواران در اقتصاد کشور تاکید دارد می طلبد مسئولان دغدغه اصلی کارگران شریف و زحمتکش را یک بار برای همیشه اساسی حل کنند.

درباره نویسنده

1240مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین