رونق عملیات تخلیه و بارگیری در اسکله تجاری شادگان

به دنبال استقبال بازرگانان و صاحبان کالا از فعالیت های اسکله تجاری شادگان تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری، بالغ بر ۱۴۰فروند شناور حامل دام زنده و مصالح ساختمانی در این اسکله بارگیری و ثبت خروج شده است.
به گزارش روابط عمومی، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر بیان داشت: با رونق مستمر فعالیت ها در زمینه عملیات تخلیه و بارگیری کالا که به منظور بهره گیری از ظرفیت این اسکله محلی و توسعه و رونق تجارت در منطقه صورت گرفته است، افزون بر ۱۵۰ هزار رأس انواع دام زنده از قبیل شتر و گوسفند و معادل ۱۵۰۰ تن دولومیت (مصالح ساختمانی) به مقصد کشورهای حوزه خلیج فارس بارگیری شده است.
مهندس عبداللهی تصریح کرد: رونق مستمر فعالیت های تخلیه و بارگیری در این اسکله تجاری که که در مجاورت خور ابوخضیر (از انشعابات خور موسی) واقع شده است، موجب ایجاد ۳۴۵ فرصت اشتغال مستقیم شده و گامی بزرگ در تحقق اهداف سازمان بنادر و دریانوردی برای رفع محرومیت و رونق کسب و کار در مناطق محروم محسوب می گردد.
وی اظهار امیدواری کرد با صدور مجوز واردات کالاهای همراه مسافر در کنار صادرات انواع محصولات کشاورزی و دامی، فعالیت های بازرگانی بیش از پیش رشد یافته و این اسکله به محلی برای فعالیت های تجاری در منطقه تبدیل شود.
یادآور می شود به دنبال تکمیل احداث اسکله شادگان، این اسکله در پنجم آبان ماه سال۹۳ با حضور مقامات استانی و شهرستان شادگان و به همت این اداره کل مورد بهره برداری قرار گرفته و وارد فاز عملیاتی گردید.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین