رئیس انجمن جهانی خودرو: سرمایه گذاران بین المللی به زودی به بازار ایران می‌آیند

رئیس انجمن جهانی خودرو: سرمایه گذاران بین المللی به زودی به بازار ایران می‌آیند

رئیس انجمن جهانی خودرو پتانسیل بازار ایران برای سرمایه گذاری ها را بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت: سرمایه گذاران بین المللی به زودی به ایران می آیند.
“پاتریک بلن” امروز در همایش بین المللی صنعت خودرو در تهران گفت: بعد از بحران ۲۰۰۸ تولید خودرو در کشور کاهش داشته است اما هم اکنون ایران وارد فاز جدیدی شده و باید نقش و پتانسیل خود را با بازیگران جهانی ایفا کند.
رئیس انجمن جهانی خودرو افزود: پیش از این رتبه ایران در تولید خودرو ۱۳ بود اما اکنون این رتبه افت کرده است.
وی تصریح کرد: ایتالیا و اسپانیا از ۱۰ رتبه اولیه تولید خود خارج شده اند و کانادا و هند جای آنها را گرفته اند، ضمن اینکه مطمئنم به زودی کاهش تولید ایران جبران خواهد شد.
به گفته بلن، ایران کشوری بزرگ و دارای جمعیت زیاد است، لذا آینده ایران بسیار روشن است و پتانسیل مناسبی برای سرمایه گذاری دارد.
وی اظهار داشت: صنعت خودروسازی در ایران باید همزمان با حفظ و رشد تولید، کیفیت را نیز حفظ کند و اگر ایران بخواهد صادرکننده شود باید محصولات خوب و با کیفیتی را عرضه نماید.
به اعتقاد رئیس انجمن جهانی خودرو، خودروهای تولیدی ایران باید توان رقابت پذیری داشته باشند و بازاریابی مناسبی را برنامه ریزی کنند.
وی خاطر نشان کرد: سرمایه گذاران بین المللی به زودی وارد بازار ایران خواهند شد و صنعت خودروی ایران می تواند در آینده نرخ رشد مناسبی را تجربه کند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

طراحی شده توسط هاست لاین