جزییات تازه از خنثی سازی بمب گذاری خطوط انتقال گاز ماهشهر آبادان

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خوزستان جزییات تازه ای از خنثی سازی بمب گذاری در خطوله انتقال گاز ماهشهر،آبادان خبر داد و گفت که این توطئه با هوشیاری مردم و اقدام به موقع ماموران شرکت نفت و تیم های امنیتی منطقه کشف و خنثی شد.
[جزییات تازه از خنثی سازی بمب گذاری خطوط انتقال گاز ماهشهر آبادان]
ˈاسکندر انصاری گفت :اهالی روستاهای محل به ماموران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه از وجود شی مشکوک در کیلومتر ۵۰خط لوله ماهشهر،آبادان خبر دادندکه ماموران پس از بررسی موضوع فورا مقامات امنیتی شادگان و منطقه را در جریان گذاشتند.
وی گفت: ماموران امنیتی نیز پیرو این اطلاع رسانی مردمی در محل حاضر شده و اقدام به خنثی سازی بمب مزبور کردند که به نظر می رسید این بمب برای انفجار در ساعت معینی تنظیم شده بود و خوشبختانه با هوشیاری مردم و اقدام به موقع ماموران این اقدام تروریستی نافرجام ماند.
انصاری با بیان اینکه تاسیسات محل بمب گذاری هم درنتیجه این همکاری از هرگونه آسیب درامان ماند ، خاطرنشان کرد: این بمب در خط انتقال ۱۴اینچ گاز کار گذاشته شده بود که کار تامین سوخت مورد نیاز نیروگاه گازی آبادان از بیدبلند را انجام می دهد.
وی گفت: این خط حامل فرآورده گاز بود و عملیات خنثی سازی بمب در ساعت ۱۷ عصر دیروز یعنی به فاصله حدود یک ساعت و نیم از کشف موضوع با موفقیت به پایان رسید.
مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خوزستان از هوشیاری مردم محل و تلاش ماموران شرکت و ماموران امنیتی در خنثی سازی این اقدام تروریستی قدردانی کرد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین