۲۰۰ کیلومتر از کانال های روباز و بسته دفع آبهای سطحی آبادان لایروبی شد

 200 کیلومتر از کانال های روباز و بسته دفع آبهای سطحی آبادان لایروبی شد

معاون اداری و مالی شهرداری آبادان گفت: ۲۰۰ کیلومتر از کانال های روباز و بسته دفع آبهای سطحی آبادان از مرداد ماه سال جاری تاکنون لایروبی شد.
[۲۰۰ کیلومتر از کانال های روباز و بسته دفع آبهای سطحی آبادان لایروبی شد]
به گزارش نسیم ˈ عبدالرضا دیدار ˈ در نشست علنی شورای اسلامی شهر با موضوع آبگرفتگی معابر شهری افزود: مجموعه شهرداری آبادان درهنگام بارندگی اخیر در مناطق سه گانه با تمام توان و استفاده از تمام تجهیزات و امکانات در جهت دفع آبهای سطحی و رفع مشکل آبگرفتگی معابر و خیابان های شهر تلاش کرد.
وی بکار گیری ۶۰ نیروی جدید برای لایروبی مجدد و سریع کانال های آب های سطحی را یادآور شد و گفت: تدابیر ویژه ای برای رفع مشکل آبگرفتگی در نظر گرفته شده است.
معاون اداری و مالی شهرداری آبادان افزود: فقط ۱۰ هزار واحد مسکونی از ۸۰ هزار واحد مسکونی و تجاری موجود در مناطق سه گانه شهرداری آبادان به شبکه فاضلاب شهری متصل است.
وی اظهار داشت: این موضوع موجب می شود که بسیاری از فاضلاب شهری به کانال های آب های سطحی منتقل گردد.
رییس شورای اسلامی شهر آبادان نیز در این نشست، فاضلاب و دفع آبهای سطحی شهر آبادان را از دغدغه های این شورا دانست و افزود: ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای احیای کانال های دفع آبهای سطحی در مناطق شهری آبادان لازم است.
ˈ فرشید بهشتی ˈ گفت: شورای اسلامی شهر آبادان دومیلیارد ریال اعتبار برای خرید لوله های آزبست سایز ۵۰۰ توسط شهرداری تصویب کرده است.
وی افزود: در حال حاضر تعدادی از لوله ها توسط شهرداری خریداری و در نقاط بحرانی شهر از جمله کوی کارگر ، خیابان امام و کوی ذوالفقاری کار گذاشته شده است.
رییس شورای اسلامی شهر آبادان اظهار داشت:خرید و نصب دستگاه های پرقدرت پمپاژی آب نیز در دستور کار قرار دارد.
بارندگی های اخیر در آبادان موجب آبگرفتگی شدید برخی از مناطق شهری و روستایی این شهرستان شد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین