شهردار اهواز اعلام کرد: پیاده‌راه خیابان سلمان فارسی(نادری) در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار اهواز اعلام كرد: پياده‌راه خيابان سلمان فارسي(نادري) در دهه فجر به بهره‌برداري مي‌رسد.

سیدخلف موسوی در گفتگو با خبر نگار نسیم اظهار کرد: سامان‌دهی خیابان نادری در حال انجام است و طبق زمان‌بندی تعیین‌شده، عملیات جدول‌گذاری آن تا پایان این هفته به طور کامل اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: تمام مصالح با کیفیت و با بهترین نوع خریداری شده است، بر اساس برنامه زمان‌بندی نیز قول داده‌ایم که پروژه را به طور کامل در دهه فجر امسال به شهروندان تحویل دهیم. تمام تلاش‌هایی که در این پروژه در حال انجام است، را شهروندان می‌توانند مشاهده کنند و از نزدیک در جریان انجام اقدامات قرار بگیرند.
شهردار اهواز افزود: بازارا مرکزی اهواز که شامل خیابان‌های سلمان فارسی، امام و طالقانی است، در قالب طرحی به عنوان یک مجموعه در نظر گرفته شده و قرار است علاوه بر سامان‌دهی و ایجاد پیاده‌راه سلمان فارسی، کل این مجموعه را به بهترین شکل سامان‌دهی کنیم.
موسوی اظهار کرد: البته این اقدام ویژه در صورت همکاری سایر دستگاه‌ها از جمله آبفا و آب و برق امکان‌پذیر است. همان‌طور که این دو دستگاه در سامان‌دهی خیابان سلمان فارسی(نادری) شهرداری را یاری کردند انتظار می‌رود که در این مجموعه نیز با شهرداری همکاری کنند.
وی با تاکید بر زیباسازی مجموعه بازار هسته مرکزی اهواز، گفت: بخشی از عملیات زیباسازی مجموعه بازار مرکزی بر عهده شهرداری و بخشی دیگر از کار باید با همت اصناف صورت بگیرد و لازم است در این جهت برخی از مشاغل که تناسبی با پیاده‌راه ندارند، جمع‌آوری شوند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین