راهکارهای ارتقاء ساختار سازمانی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان بررسی شد

راهکارهای ارتقاء ساختار سازمانی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان بررسی شد

در نشستی با حضور رییس سامانه ها و سازمان های شرکت های تابع وزارت نفت وضعیت فعلی و راهکارهای ارتقا ساختار سازمانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بررسی شد.
[راهکارهای ارتقاء ساختار سازمانی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان بررسی شد]
به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، در این نشست ˈمحمد عسگریان ابیانه ˈ رییس سامانه ها و سازمان های شرکت های تابع وزارت نفت با اشاره به دیدارهایی که از واحدهای ستادی و عملیاتی این شرکت صورت گرفت، گفت: شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان به عنوان یکی از شرکت های بهره بردار تابع مناطق نفتخیز جنوب از اهمیت خاصی برای وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران برخوردار است.
وی با اشاره به فعالیت کمیته ای با عنوان ˈکمیته شاخص هاˈ در وزارت نفت افزود: درخواست های ساماندهی و ارتقای نظام طبقه بندی مشاغل در این کمیته مطرح و مطابق با چهار شاخص کلان تعریف شده برای آن، بررسی می شود.
عسگریان با تاکید بر ضرورت تجدید نظر در ساختار فعلی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، گفت: لازم است اطلاعات پایه توسط شرکت های فرعی تهیه و تدوین شود تا با تعریف معیار و شاخص های مرتبط با آن بتوان به راحتی در این حوزه تصمیم گیری کرد.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان نیز با بیان تاریخچه اکتشاف و تولید نفت و گاز در این منطقه و توضیح در خصوص فرآیند تولید افزود: قرار داشتن حوزه عملیاتی در مناطق کوهستانی و سخت گذر و وجود مخازن بزرگ سدهای دز، گتوند و بالارود موجب حساسیت اداره خطوط لوله و بازرسی فنی به منظور حفاظت از محیط زیست شده است.
ˈ ابراهیم پیرامونˈ با تشریح امکانات رفاهی کارکنان این شرکت، بر افزایش سطح خدمات رفاهی و ایجاد زمینه آسان ارتقای شغلی به منظور حفظ و نگهداشت نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی شرکت تاکید کرد.
وی در پایان از هیات کارشناسان تشکیلات و روش های وزارت نفت و مهندسی ساختار شرکت ملی نفت خواست که به این منطقه با نگاه ویژه ای نگریسته و در زمینه ارتقاء ساختار موجود و سمت ها مساعدت کنند.
کارشناسان مهندسی ساختار وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران درسه روز حضور درشرکت نفت و گاز مسجدسلیمان و دیدار از واحدهای عملیاتی و ستادی این شرکت از نزدیک با مشکلات شغلی کارکنان آشنا شدند.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین