پیکر شهرام محمدی در ایذه به خاک سپرده شد

پیکر شهرام محمدی در ایذه به خاک سپرده شد

پیکر مرحوم شهرام محمدی جوان فوت‌شده در حادثه آتش‌سوزی پتروشیمی مارون ماهشهر دوشنبه‌شب با حضور انبوه مردم از شهرهای مختلف به خاک سپرده شد.

در این مراسم جمعیت بی‌شماری از شهرهای مختلف استان خوزستان و حتی کشور حضور داشتند تا وداعی باشکوه با این جوان داشته باشند.

فراوانی جمعیت در این مراسم به حدی بود که خیلی از افراد حتی موفق نشدند به مزار مرحوم شهرام محمدی برسند. همچنین در این مراسم پیام‌های تسلیت آیت‌الله جزایری نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرائت شد.

تعداد قابل‌توجهی از شرکت‌کنندگان در این مراسم با لباس بختیاری حضور یافته بودند تا این جوان در قبرستان روستای کول فرح ایذه برای همیشه رخ در نقاب خاک کشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حادثه آتش‌سوزی که نهم تیرماه در واحد HD پتروشیمی مارون رخ داد «شهرام محمدی» از کارکنان حراست این شرکت دچار ۵۰ درصد سوختگی و برای ادامه درمان به بیمارستان چمران تهران انتقال داده شد. «شهرام محمدی» ظهر روز جمعه پس از ۱۰ روز تحمل درد و رنج ناشی از سوختگی در این حادثه، جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین