رییس جمهور: صفحه جدیدی آغاز شده است

رییس جمهور: صفحه جدیدی آغاز شده است

رییس جمهور:
صفحه جدیدی آغاز شده است
رییس جمهور کشورمان اظهار کرد: الان به ملت بزرگوار ایران اعلام می‌کنم که دعای‌شان مستجاب شده است و ما امروز در یک مقطع مهم در تاریخ کشور و انقلاب‌مان و در شرایط منطقه داریم.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور کشورمان طی سخنانی تلویزیونی با مردم پس از توافق ایران با ۱+۵ با قرائت این بیت که عیدانه فراوان شد/ تا باد چنین بادا خاطرنشان کرد: ماه رمضان همواره ماه خیر و برکت و ماه تقرب مردم به خداوند بوده است.

وی افزود: آنچه که من شنیده‌ام این است که بسیاری از مردم در دعاهای‌شان و در شب‌های قدر ، برای گروه مذاکره کننده و برای دستیابی به یک توافق خوب دعا کردند.

روحانی گفت: الان به ملت بزرگوار ایران اعلام می‌کنم که دعای‌شان مستجاب شده است و ما امروز در یک مقطع مهم در تاریخ کشور و انقلاب‌مان و در شرایط منطقه داریم.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: در شرایطی هستیم که باید بگوییم دوران ۱۲ ساله گذشته که همراه با توهماتی از سوی قدرت‌ها و نشر آن توهمات در میان جامعه و افکار عمومی بود کاملا ورق خورده است و صفحه جدیدی آغاز شده است.

روحانی اظهار کرد: این صفحه جدید بر این مبنا آغاز می شود که راه حل معضلات در جهان مسیر کوتاه‌تر و کم هزینه‌تری هم دارد.

وی با اشاره به پرونده هسته‌ای ایران خاطرنشان کرد: از طرفی موضوع مهم هسته‌ای ایران به موضوعی سیاسی و بین المللی تبدیل شده بود تا جایی که این موضوع مشمول فصل ۷ منشور سازمان ملل متحد شد و در شورای امنیت با قطعنامه های متعدد روبرو گردید و از طرف دیگر نیز این موضوع به ایران هراسی در جامعه و جهان تبدیل شده بود که ایران در پی ساخت سلاح کشتار جمعی و هسته‌ای است.

رییس جمهور ادامه داد: از طرف دیگر نیز علم و فناوری و رشد و توسعه برای ما حائز اهمیت بود و از لحاط اجتماعی نیز به یک مساله غرور و عزت ملی تبدیل شده بود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین