نوروزی: پرسپولیس ۱۱ کاپیتان در زمین دارد

نوروزی: پرسپولیس 11 کاپیتان در زمین دارد

هادی نوروزی به عنوان کاپیتان اول پرسپولیس در لیگ پانزدهم انتخاب شد و بازوبند کاپیتانی این تیم را در فصل جاری بر بازو خواهد بست.

مهاجم شمالی پرسپولیس که پرسابقه ترین بازیکن این تیم نیز محسوب می شود به عنوان کاپیتان اول انتخاب شد تا بازوبند را در فصل جاری به بازو ببندد. او درباره این اتفاق به “ورزش سه” گفت: خیلی خوشحالم و این بزرگترین افتخار زندگی ام است و امیدوارم موفق شوم از این مسوولیت سنگین سربلند خارج شوم.

هادی نوروزی ادامه داد: چندین سال در پرسپولیس حضور دارم و خاطرات تلخ و شیرین زیادی برایم به وجود آمده اما انتخاب به کاپیتان اول تیم یکی از بزرگترین خاطرات و افتخاراتم محسوب می شود و امیدوارم بتوانم جواب این اعتماد را بدهم. پرسپولیس شرایط خاصی دارد و همه بازیکنان باید شرایط این تیم را درک کنند و وقتی وارد زمین می شویم ۱۱ کاپیتان در زمین حضور داشته باشند که برای موفقیت تیم از جان مایه بگذارند.

مهاجم پرسپولیس در رابطه با شرایط تیمش و اینکه آنها موفق خواهند شد قهرمانی لیگ پانزدهم را خود اختصاص دهند نیز گفت: در اردوی ترکیه حاضر شده ایم تا از نظر بدنی و تاکتیکی به شرایط مورد نظر دست پیدا کنیم. مسلما هدف نهایی و اصلی ما قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود و با توجه به اردو و بازی هایی که برگزار کرده ایم شرایط خوبی داریم.

و اینکه او موفق خواهد شد در پایان فصل به عنوان کاپیتان جام را بالای سر ببرد: همانطور که گفتم پرسپولیس بازیکنان بزرگی دارد و همه آنها به دنبال موفقیت هستند. باید از همان ابتدای لیگ با قدرت ظاهر شویم و امتیازات را به راحتی از دست ندهیم. امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که بتوانیم جام پانزدهم را به خودمان اختصاص دهیم و به همراه دیگر بازیکنان جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

نوروزی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس موفق شده است بازیکنان موردنیاز برای کسب جام در فصل آینده را در اختیار بگیرد نیز گفت: کادرفنی و باشگاه با توجه به نیاز بازیکنان را جذب کرده اند و البته باز هم به دنبال اضافه کردن یکی دو بازیکن دیگر هستند تا ترکیب کامل تیم برای حضور موفق در لیگ آینده تضمین شود. بازیکنان جدید پتانسیل خوبی برای موفقیت دارند و باید هر چه زودتر به هماهنگی لازم دست یابند و با اردوی ترکیه و بازی های تدارکاتی به این تجربه نزدیک خواهیم شد و امیدوارم در لیگ موفق عمل کنیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین