خلیلی: اگر به تیمی نروم، خداحافظی می کنم

خلیلی: اگر به تیمی نروم، خداحافظی می کنم

محسن خیلی مهاجم سابق پرسپولیس عنوان کرد تا امروز با هیچ تیمی پای قرارداد نرفته ام در صورتی که نتوانم قرارداد ببندم از فوتبال خداحافظی می کنم و به عنوان مربی به کارم ادامه می دهم.
خلیلی گفت: در برنامه کانال شما به همراه حاج حبیب کاشانی و نیکبخت حاضر شدیم تا از نوستالژی های قهرمانی پرسپولیس در آن سال صحبت کنیم و حرفهایی ناگفته ای را که مردم می خواستند بدانند را بازگو کردیم. او ادامه داد: در همان برنامه تلویزیونی هم گفتم که تا امروز با هیچ تیمی مذاکره نکرده ام. البته من تمریناتم را دنبال می کنم ولی اگر با جایی به توافق نرسم از فوتبال خداحافظی می کنم و از این به بعد به عنوا مربی به کار خودم ادامه می دهم. از قصد هم برنامه داشتم که در کلاسهای مربیگری بعد از ماه رمضان شرکت کنم.

خلیلی در مورد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: متاسفانه پرسپولیس در این فصل هم مثل سالهای گذشته وضعیت مالی خوبی ندارد و نتوانسته آنطور که باید و شاید یارگیری کند تا هوادارن راضی باشند.آنها حتی بازیکنان با تجربه یشان را هم از دست دادند. امسال پرسپولیس با چهره جوان وارد مسابقات لیگ می شود. فرقش با سال گذشته هم این است که فصل پیش جوانگرایی با بازیکنان لیگ یکی اتفاق افتاده بود ولی در این فصل با جوانهای لیگ برتری. باید دید که پروفسور چه تمهیداتی برای پرسپولیس در نظر می گیرد.

او با اشاره به نبود بازیکنان با تجربه در پرسپولیس افزود: متاسفانه پرسپولیس چند سالی است که بی مهابا جوانگرایی می کند. جوانگرایی باید در کنار حضور بازیکنان با تجربه باشد. چون جوانها زیر فشار دوام نمی آورند و این بازیکنان با تجربه هستند که می توانند در شرایط سخت تیم را جمع کنند و نتیجه بگیرند.

خلیلی در پایان گفت: در کل من فکر می کنم که تیمهای ذوب آهن، تراکتور، سپاهان ، نفت و فولاد مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین