دفاع ریکی گراویس از ملکه الیزابت دوم برابر اتهام نازی بودن

دفاع ریکی گراویس از ملکه الیزابت دوم برابر اتهام نازی بودن

دفاع ریکی گراویس از ملکه الیزابت دوم برابر اتهام نازی بودن
ریکی گراویس کمدین، بازیگر و کارگردان انگلیسی در مقابل اتهامات رسانه ها به ملکه الیزابت دوم مبنی بر نازی بودن و نژادپرستی، از وی دفاع کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، در این تصاویر که مربوط به ۸۲ سال پیش است ملکه در حال یادگیری سلام به شیوه نازی ها از عمویش ادوارد هشتم دیده می شود.

انتشار یک فیلمی قدیمی از ملکه در حالیکه عمویش ادوارد هشتم در حال یاد دان سلام به شیوه نازی ها به اوست، توسط روزنامه انگلیسی «The Sun» در روز جمعه، جنجال برانگیز شد. در این عکس الیزابت ۶ ساله در کنار خواهر ۳ ساله اش شاهزاده مارگارت، مادر و عمویش ادوارد دیده می شود.

در این مقاله با عنوان «!Their Royal Heilnesses» آمده است که: در حالیکه نمی توان هیچ نظری درباره طرفداری ملکه و مادرش از حزب نازی داد، اما ارتباط ادوارد با هیتلر و فاشیسم به خوبی مشخص است.

گراویس در واکنش به این خبر درتوییتر خود نوشت: مایکل جکسون هم پیش از این اظهارات ناشایستی را در این باره کرده بود. ملکه در آن زمان ۶ سال داشته و از کاری که انجام می داده آگاهی نداشته است. حالا من می ترسم کسی در آینده با انتشار یکی از عکس های من در سن ۷ سالگی که شبیه هیتلر است ،همین اتهامات را به من بزند.

در مقاله دیگری روزنامه «سان» با دفاع از انتشار این فیلم نوشت: این تصاویر مربوط به ۸۲ سال پیش است و ما تصور می کنیم که تاثیر منفی نخواهد گذاشت.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین