جعفرپور : نتیجه بررسی استیضاح وزیر کشور تا هفته آینده معلوم می‌شود

 جعفرپور : نتیجه بررسی استیضاح وزیر کشور تا هفته آینده معلوم می‌شود

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس، از جمع‌بندی و تعیین تکلیف موضوع استیضاح وزیر کشور و نیز استعفای اعتراضی اعضای این مجمع، تا هفته آینده خبر داد.
جمشید جعفرپور درباره سرانجام موضوع استعفای دسته‌جمعی نمایندگان استان فارس در اعتراض به انتصاب استاندار جدید و نیز پیگیری استیضاح وزیر کشور، اظهار داشت: با توجه به نامه اخیر حضرت آیت‌الله ایمانی نماینده ولی‌فقیه در استان به نمایندگان و توصیه‌هایی که درباره عدم استیضاح وزیر داشته‌اند، مشغول بررسی موضوع هستیم، اما هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم.
وی افزود: با توجه به شروع به کار مجلس از فردا، در تهران با حضور اعضای مجمع نمایندگان استان فارس مساله را بررسی می‌کنیم تا در نهایت در داخل جمع تصمیم گرفته شود.
عضو مجمع نمایندگان استان فارس با تاکید بر اینکه از ابتدا بنای کار بر همدلی و همزبانی بوده و در ادامه مسیر نیز همین مساله مد نظر خواهد بود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مشخص نیست، آیا تا فردا همه نمایندگان فارس به تهران می‌آیند یا خیر، بعید است که فردا جمع‌بندی حاصل شود، اما تا هفته آینده نتیجه کار معلوم خواهد شد.
جعفرپور تاکید کرد: در هر صورت بررسی موضوع با محوریت توصیه‌های دلسوزانه نماینده ولی فقیه و نیز مصلحت استان انجام خواهد شد و بر این اساس، به تصمیم مناسبی خواهیم رسید.
هفته گذشته ۱۸ نماینده استان فارس در مجلس در اعتراض به انتصاب استاندار جدید این استان بدون هماهنگی و مشورت با نمایندگان مردم، استعفای خود را به هیات رئیسه مجلس تقدیم کردند و همزمان، طرح استیضاح وزیر کشور را نیز به هیات رئیسه ارائه کردند. این نمایندگان تأکید کرده بودند که در صورت عدم پذیرش طرح استیضاح از سوی هیات رئیسه مجلس، استعفای خود را دنبال خواهند کرد. سه روز پیش، آیت‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و آیت‌الله دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)، در نامه مشترک به اعضای مجمع نمایندگان استان فارس، ضمن تشکر از تلاشهای نمایندگان استان، خواستار عدم پیگیری استیضاح وزیر با توجه به قرار داشتن در سال همدلی و همزبانی شدند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین