دروازه بان استقلال در راه پرسپولیس

دروازه بان استقلال در راه پرسپولیس

در حالی که کمتر از یک هفته به آغاز لیگ پانزدهم باقی مانده است، پرسپولیس موفق نشده دروازه بان دوم خود را برای جانشینی سوشا مکانی معرفی کند.
پرسپولیس با چندین گزینه برای حضور در دروازه تیمش در سه بازی ای که سوشا مکانی محروم است آغاز کرده و البته تمام گزینه ها بعد از دادن پاسخ منفی به سمت دروازه تیم های دیگر رفته اند.

این در حالی بوده که محمدباقر شعبانی، از لیگ دسته یک در تمرینات این تیم حاضر شده بود و حتی در اردوی کیش نیز سرخپوشان را همراهی کرده بود. اما در جدیدترین لیستی که در سایت رسمی باشگاه قرار گرفته نامی از این دروازه بان دیده نمی شود و گفته می شود او نتوانسته نظر برانکو را علیرغم فشار مدیران برآورده کند و به همین منظور این تیم به دنبال گلر دیگری است.

از ایمان صادقی به عنوان جدی ترین گزینه پرسپولیس برای حضور در دروازه این تیم نام برده می شود و حتی گفته می شود او به زودی با عقد قرارداد با این تیم به تمرینات اضافه خواهد شد.

دروازه بان فصل گذشته ملوان بندر انزلی که از تیم استقلال برای گذراندن دوران سربازی به انزلی رفته بود، با پایان سربازی اش قصد دارد به جمع سرخپوشان بپیوندد. صادقی همان دروازه بانی است که در دیدار جذاب پرسپولیس و ملوان در ورزشگاه آزادی با اخراج از زمین، باعث شده بود مازیار زارع در درون دروازه قرار گیرد و زارع نیز پنالتی حساس رقیب را گرفت و ملوان را پیروز این دیدار کرد.

سابقه استقلالی ایمان صادقی می تواند از او یک یاغی کوچک این دو تیم یاد کرد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین