نوازی:نمی‌توان‌‌ حساسیت بازی‌ملوان را کتمان کرد

نوازی:نمی‌توان‌‌ حساسیت بازی‌ملوان را کتمان کرد

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: حساسیت بازی با ملوان را نمی‌توان کتمان کرد، اما ما در این بازی فقط به برد فکر می‌کنیم.
محمد نوازی در مورد انتقادهای صورت گرفته از استقلال در مورد ناآمادگی بازیکنان و عدم هماهنگی این تیم گفت: برخی از انتقادها منطقی است، اما وضعیت فعلی ما به خاطر دیر شروع کردن تمرینات است. ما از تاریخ ۶ تیرماه تمرینات را شروع کردیم و در یک ماه اخیر فقط تمرینات بدنسازی انجام داده‌ایم. ما قبل از بازی با استقلال خوزستان فقط یک جلسه تمرین تاکتیکی انجام دادیم و اگر بد بازی می‌کنیم یا نتیجه نمی‌گیریم به خاطر تمرینات بدنسازی است.

وی در ادامه افزود: هواداران استقلال در بازی‌های دوستانه هم از ما برد می‌خواهند، اما آنها باید بدانند شرایط فعلی ما به خاطر این است که تمرینات را دیر شروع کردیم. استقلال هنوز مشکل دارد و تمرینات تاکتیکی هم انجام نداده‌ایم. البته در چند روز آینده شرایط بازیکنان از لحاظ بدنی و تاکتیکی بهتر خواهد شد و قبل از بازی با سیاه‌جامگان باید به خوبی کار کنیم تا در اولین بازی نتیجه لازم را بگیریم.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا احتمال دارد استقلال در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر به خاطر این وضعیت امتیاز از دست بدهد، گفت: تنها ما نیستیم که چنین وضعیتی داریم. اکثر تیم‌ها چنین وضعیتی دارند و فقط تعداد کمی از تیم‌ها به موقع تمرینات خود را شروع کرده‌اند. ما تلاش می‌کنیم تا هر چه زودتر به شرایط ایده‌آل برسیم.

نوازی در مورد تقابل تیمش با ملوان و امیر قلعه‌نویی در هفته دوم لیگ برتر و اینکه مظلومی گفته است نباید این بازی را حساس کرد، گفت: هر بازی فقط سه امتیاز دارد و فرقی ندارد مقابل کدام تیم بازی می‌کنیم، چون در هر بازی برد می‌خواهیم. البته قلعه‌نویی سال گذشته مربی استقلال بوده و برخورد زودهنگامی با تیم سابق خود خواهد داشت. حساسیت این بازی را نمی توان کتمان کرد، اما ما در این بازی فقط به برد فکر می‌کنیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین