نماینده مردم آبادان در مجلس: مردم هنوز به طور کامل از نعمت‌های منطقه آزاد اروند بهره‌مند نشده‌اند

نماینده مردم آبادان در مجلس: مردم هنوز به طور کامل از نعمت‌های منطقه آزاد اروند بهره‌مند نشده‌اند

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما هنوز به طور کامل از نعمت‌های منطقه آزاد اروند بهره‌مند نشده‌ و امیدواریم دیوارکشی منطقه آزاد هرچه زودتر انجام شده و مردم از آن استفاده کنند.
محمدسعید انصاری ظهر امروز در جلسه شورای اداری آبادان که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه مسئولان شهری، استانی و کشوری باید همواره به مردم امیدواری بدهند، اظهار کرد: برخورد با مردم باید بر پایه اصول اسلامی و اخلاقی باشد زیرا مردم اگر از مسئولان خود ناامید شوند، از دین و مذهب نیز ناامید می‌شوند.

وی با گلایه‌مندی از برخی مسئولان شهرستان افزود: برخی از مدیران شهرستان جذب اعتبارات از استان را پیگیری نمی‌کنند و این به روند عمرانی شهر لطمه می‌زند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به قطعی و شوری آب روستاها اشاره کرد و گفت: آبادان در دوران گذشته بهترین آب را در روستاها داشته ولی امروز می‌بینیم که روستاها روزی دو بار فقط آب دارند.

انصاری ادامه داد: آب روستاها علاوه بر اینکه مدام قطع می‌شود شور هم هست و این هم به کشاورزی این مناطق و هم به نخلستان‌هایشان آسیب رسانده و آب آشامیدنی مناسبی هم ندارند.

وی با اعلام این خبر که مدیرعامل آب روستایی کشور قول دستگاه آب‌شیرین‌کن را داده است، گفت: قرار است که برای پنج نقطه از روستاهای آبادان این دستگاه‌ها را دریافت کنیم که این امر نیاز به پیگیری دارد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: شهر ما تاکنون از توسعه و عمران عقب‌مانده و همه ما این را می‌دانیم و فقط شعار می‌دهیم درحالی‌که باید یک حرکت جمعی وجود داشته باشد تا این عقب‌ماندگی جبران شود.

انصاری اضافه کرد: مردم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند که باید به حرف دل آن‌ها گوش داد.

وی همچنین به مسئله افزایش قیمت سوخت اشاره و تصریح کرد: پیگیری‌های جدی برای مشکل گازوئیل در نهاد ریاست جمهوری کرده‌ایم که امیدواریم به زودی این مشکل نیز برطرف شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص منطقه آزاد اروند اظهار کرد: مردم ما هنوز به طور کامل از نعمت‌های منطقه آزاد اروند بهره‌مند نشده‌اند و امیدواریم دیوارکشی منطقه آزاد هرچه زودتر انجام شده و مردم از آن استفاده کنند.

انصاری گفت: باید سعی کنیم در مردم شهر امید به آینده را ایجاد کنیم زیرا بسیاری از آبادانی‌ها به خاطر اشتغال به شهرهای دیگر کوچ کردند و این وظیفه مسئولان و نمایندگان شهر است که از کوچ اجباری مردم جلوگیری کنند.

وی در پایان، با بیان اینکه آبادان راه زیادی تا توسعه دارد، اظهار کرد: حق این شهر بیش از این‌هاست و ما باید فقر و بیکاری را در شهر ریشه‌کن کنیم بنابراین تا می‌توانید از نیروهای بومی استفاده کنید تا آمار بیکاری کاهش پیدا کند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین