اولین رزمایش دفاع از تجهیزات راهبردی روسیه در منطقه قطب شمال

اولین رزمایش دفاع از تجهیزات راهبردی روسیه در منطقه قطب شمال

فرمانده ناوگان شمالی نیروی دریایی روسیه اعلام کرد توان نیروهای آبی-خاکی این کشور در دفاع از تجهیزات راهبردی در منطقه قطب شمال در یک رزمایش مشترک مورد تمرین قرار خواهد گرفت.
نیروهای تهاجمی آبی-خاکی و دسته های پیاده نظام موتوری تیپ اقیانوس منجمد شمالی تعامل خود را با سربازان هوانیروز روسیه، در رزمایش دفاع از تجهیزات راهبردی روسیه در اقیانوس منجمد شمالی به تمرین می گذارند.

به گفته دریادار «ولادیمیر کورولف» فرمانده ناوگان شمالی نیروی دریایی روسیه، تمرین های مشترک نیروهای روسی در دفاع از تجهیزات راهبردی روسیه در اقیانوس منجمد شمالی برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ برگزار خواهد شد.

کورولف در این باره به خبرنگاران گفت: در جالب ترین و فشرده ترین آموزش نظامی امسال، رزمایش نیروهای مشترک روسیه با هدف گذاری دفاع از ادوات مهم راهبردی برگزار خواهد شد. این رزمایش برای اولین بار برگزار می شود.

وی افزود: نیروهای نظامی آبی-خاکی و دسته های پیاده نظام موتوری با شرکت در این رزمایش توان خود را در همکاری و هماهنگی با نیروی هوایی و نیروهای ویژه ارتقاء خواهند داد.

گفتنی است منطقه اقیانوس منجمد شمالی دارای ذخایر نفت و گاز وسیعی بوده و ۵ کشور آمریکا، روسیه، کانادا، نروژ و دانمارک علاقه مند به استحصال این منابع هستند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین