۲ انتصاب جدید در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

در ادامه تغییرات مدیریتی در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، در حکمی از سوی مدیرعامل این شرکت، سیدعبدالله موسوی به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون منصوب شد
در ادامه تغییرات مدیریتی در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، در حکمی از سوی مدیرعامل این شرکت، سیدعبدالله موسوی به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون منصوب شد.
حمید بورد در این حکم با برشمردن مهمترین اولویت ها و مسئولیت های مدیرعامل جدید شرکت نفت و گاز مارون، از زحمات حمید دریس در مدت فعالیت در این سمت قدردانی کرد.
سید عبدالله موسوی مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بود که یک معاونت کلیدی در این شرکت به شمار می رود و طرح های بی شماری را به منظور تولید و استخراج نفت و همچنین برخی طرح های عام المنفعه را در دستور کار دارد.
موسوی همچنین پیش از این مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری به مرکزیت امیدیه بود که در مدت حضور تقریبا طولانی خود در این سمت، عملکردی مناسب از خود ارائه کرد.
مدیرعامل سابق شرکت بهره برداری مارون نیز حمید دریس بود که با حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به عنوان مدیر امور فنی این شرکت منصوب شد.
مدیریت امور فنی یکی از مدیریت های شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است که مسئولیت برنامه ‌ریزی تولید از میدانهای نفت و گاز و نظارت صحیح و دقیق بر عملیات مرتبط با تحقق برنامه های تولید و توسعه میدان ها را بر عهده دارد.
راهبرد کلان در این مدیریت برنامه ریزی برای کسب اطلاعات و تدوین برنامه ‌های مطالعات زمین شناسی و مهندسی مخازن و توسعه و تولید نفت و گاز و تزریق گاز و تدوین و اجرای برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت حفاری چاه های نفت و گاز است.
حمید بورد مدیرعامل فعلی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز قبل از انتصاب به این سمت، مدتی به عنوان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون مشغول فعالیت بود که این امر نشان می دهد شرکت بهره برداری مارون به نوعی یک سکوی پرتاب برای مدیران نفتی در جنوب به شمار می رود.
شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون یکی از پنج شرکت بهره برداری تابع شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است که راهبری عملیات تولید از میدان های مارون، کوپال و شادگان در استان خوزستان را برعهده دارد.
همچنین در حکمی از دیگر سوی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، حمید راکی به عنوان سرپرست مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت منصوب شد. راکی پیش از این به عنوان معاون خدمات فنی مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب فعالیت داشت.
مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با معاونت های طرح های نفت و گاز، طرح های عمده، راه و ساختمان، خدمات فنی و خدمات پشتیبانی، انجام تمام امور زیربنایی این شرکت اعم از راه و ساختمان، تاسیسات نفت و گاز و تاسیسات جنبی را در قالب اجرای پروژه هایی که از لحاظ کمیت، پیچیدگی و وسعت کار در سطح شرکت ملی نفت ایران کم نظیر است، به عهده دارد.
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با ظرفیت تولید بیش از سه میلیون بشکه نفت، بزرگترین شرکت تولید کننده نفت کشور و یکی از بزرگترین شرکت های نفتی منطقه خاورمیانه است. این شرکت علاوه بر نفت، روزانه ۶۵۰ میلیون فوت مکعب گاز سبک تولیدی کارخانه های گاز و گازمایع این شرکت به شرکت ملی گاز ایران و ۶۲ هزار بشکه مایعات گازی به شرکت ملی پتروشیمی بندرامام (ره) تحویل می شود.
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با راهبری بیش از ۶۰ میدان هیدروکربوری در گستره ای افزون بر ۴۰۰ هزار کیلومتر مربع و پنج استان از بوشهر تا شمال خوزستان، حدود ۸۰ درصد نفت خام و ۱۶ درصد گاز کشور را تولید می کند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین