بازگشت نمایندگان خوزستان به صحن علنی با وساطت دهقان از طرف لاریجانی

محمد دهقان عضو هیئت رئیسه مجلس از طرف رئیس مجلس برای درخواست از مجمع نمایندگان خوزستان به منظور شرکت آنان در جلسه علنی امروز پارلمان، نزد آنان رفت.
خبرگزاری نسیم: بازگشت نمایندگان خوزستان به صحن علنی با وساطت دهقان از طرف لاریجانی
به گزارش نسیم: تعدادی از اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان در اعتراض به بودجه تخصیص یافته به این استان در لایحه ۹۳، در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) پارلمان حضور نیافتند.
پس از این اقدام نمایندگان خوزستان، محمد دهقان عضو هیئت رئیسه مجلس از طرف علی لاریجانی رئیس مجلس نزد این نمایندگان رفته و وساطت کرده که در جلسه علنی امروز پارلمان حضور یابند چون امروز علی لاریجانی رئیس مجلس تصمیم گرفته جلسه‌ای با اعضای مجمع نمایندگان خوزستان برای استماع نظرات آنان برگزار کند.
حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر در مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اعلام کرد اعضای مجمع نمایندگان خوزستان عصر امروز در دفتر رئیس مجلس با لاریجانی جلسه خواهند داشت. مجمع نمایندگان درخواست کرده که محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور نیز در این جلسه حضور یابد.
اعضای مجمع نمایندگان خوزستان روز گذشته در اعتراض به میزان بودجه تخصیص یافته به این استان همگی از کسوت نمایندگی مجلس استعفا دادند و استعفانامه خود را نیز تقدیم هیئت رئیسه پارلمان کردند.
به همین دلیل تعدادی از مجمع نمایندگان خوزستان تا ساعت ۹ صبح امروز در محوطه پارلمان حضور داشتند اما در اعتراض به میزان بودجه تخصیص یافته به خوزستان حاضر نشدند در جلسه علنی مجلس شرکت کنند، به همین دلیل لاریجانی رئیس مجلس، محمد دهقان عضو هیئت رئیسه را برای وساطت نزد آنان فرستاده و درخواست کرده که در جلسه علنی شرکت کنند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین