کلنگ احداث پارک ارکیده۳ به همت اولین خیر پارک ساز در کشور در منطقه۸ به زمین زده شد

کلنگ احداث پارک ارکیده3 به همت اولین خیر پارک ساز در کشور در منطقه8 به زمین زده شد

صبح امروز با حضور آیت ا.. دکتر حیدری نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری ، شهردار کلانشهر اهواز،اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین آیین کلنگ زنی پارک محله ای با همت اولین خیر پارک ساز در کوی نبوت به زمین زده شد.
توسعه جمعیت کلانشهر اهواز و نیاز مردم به بهره گیری از فضاهای سبز می طلبد تا اینگونه اماکن در سطح محلات گسترش هرچه بیشتری داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۸، سید خلف موسوی شهردار اهواز با بیان این مطلب گفت:با توجه به لزوم ایجاد اماکن تفریحی و در راستای تامین رفاه و آسایش شهروندان و برخورداری از جامعه ای سالم،تکمیل و احداث پارک های محله ای از اولویت های کاری شهرداری ها با همکاری سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اهواز و همت معاونت فنی و عمرانی مناطق است که هم اکنون نیز در اقدامی بدیع و ابتکاری و برای اولین بار در کشور به همت اولین خیر پارک ساز جناب آقای دکتر محمودی زمینی به مساحت۷/۱ هکتار با کاربری فضای سبز تبدیل به یکی دیگر از پارک های محله ای در سطح منطقه هشت خواهد شد.
وی ادامه داد:شهر اهواز نیازمند کار و تلاش و همت و مشارکت وسیع اقشار جامعه و همه کسانی که در جهت توسعه اقتصادی،فرهنگی،درمانی شهر دغدغه ای دارند می باشد.
موسوی افزود:با این اقدام عام المنفعه خیر بزرگ و ارجمندمان که در راستای خدمت به خلق و بدون هدف کسب منفعت و بدون اینکه بدنبال انتفاعی باشند که مسلما اجر این افراد خیر نزد خداوند متعال محفوظ است،می توان اینگونه فرهنگ مشارکتی را با نهادهای اجرایی گسترش داد.
در این مراسم آیت ا… حیدری نیز ضمن تقدیر از تشکر از خیر پارک ساز این اقدام پسندیده و تازه را مورد ستایش قرار داد.
قابل ذکر است که این شهرداری دو پروژه عمده احداث پارک محله ای در ماه های اخیر از جمله احداث پارک سوسن کوی ترابری با هزینه ای بالغ بر۰۰۰/۰۰۰/۴۵۰۰ ریال و همچنین پارک ارمغان کوی نبوت با اعتباری بالغ بر۰۰۰/۰۰۰/۵۴۰۰ در برنامه کاری خود داشت./

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین