شهردار منطقه یک اهواز خبر داد اتمام پروژه خیابان سلمان فارسی در دهه فجر امسال

شهردار منطقه یک اهواز خبر داد اتمام پروژه خیابان سلمان فارسی در دهه فجر امسال

شهردار منطقه یک اهواز از اتمام پروژه خیابان سلمان فارسی (نادری) در دهه فجر امسال خبر داد.
اتمام پروژه خیابان سلمان فارسی در دهه فجر امسال
داوود دارابی در بازدید از پروژه خیابان سلمان فارسی (نادری) که صبح امروز انجام شد اظهار کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح سه میلیارد تومان از منابع شهرداری پیش‌بینی شده است که در حال حاضر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن هزینه شده است.
وی بیان کرد: در حال حاضر چهار پیمانکار و ۱۶ اکیپ اجرایی شبانه‌روزی در حال کارکردن بر روی این پروژه هستند تا در موعد مقرر این پروژه به بهره‌برداری برسد.
شهردار منطقه یک اهواز افزود: تمامی استعلام‌ها از سازمان‌های آب، برق و گاز انجام شده و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد. همچنین زیرسازی شبکه برق زیر زمینی انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه از لحاظ زیباسازی برنامه‌های متفاوتی برای این پروژه داریم افزود: موضوع نصب سایبان برای خیابان سلمان فارسی منتفی شده است و قصد داریم تنها از پوشش درختی استفاده کنیم.
دارابی طول خیابان سلمان فارسی را ۶۰۰ متر عنوان کرد و گفت: کار بازسازی این خیابان به طور جدی از ۲۰ روز پیش آغاز شده و قرار است سنگ فرش شود.
وی با بیان اینکه از تردد ماشین در خیابان سلمان فارسی جلوگیری خواهد شد افزود: از کسبه موجود در این خیابان انتظار داریم که در زیباسازی و نمای این خیابان به ما کمک کنند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین