همایش مدیریت دانش در شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد

همایش مدیریت دانش در شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد

رییس اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران از برگزاری همایش فرهنگ سازی مدیریت دانش در این شرکت خبر داد.
[همایش مدیریت دانش در شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد]
ˈمهدی مهران گفت: این همایش در راستای فرهنگ سازی و ایجاد بسترهای لازم با حضور دکتر یدالله مهرعلیزاده عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز و رییس انجمن آموزش عالی ایران برای مسوولان این شرکت در رده های مختلف سازمانی، برنامه ریزی و برگزار شد.
وی با اشاره به تاریخچه مدیریت دانش افزود: مدیریت دانش قدمتی طولانی دارد و از دهه ۹۰ این موضوع گسترش بیشتری پیدا کرده است.
مهران اظهار داشت: دانش خلاقیت و نوآوری ایجاد می کند و نوآوری باعث توسعه و پیشرفت می شود، بنابر این بیشتر شرکت ها، سازمان ها و کشورها سرمایه گذاری ویژه ای روی مدیریت دانش انجام داده اند.
در ادامه همایش دکتر مهرعلیزاده نیز گفت: شرکت ملی حفاری ایران در دو سال گذشته سرمایه گذاری بسیار خوبی در جهت ارتقای دانش مدیریتی، مدیران خود انجام داده است.
وی افزود: برگزاری این همایش می تواند نوع نگاه مدیران را به دانش روز تغییر داده و موجب نوآوری، افزایش بهره وری و ایجاد مزیت نسبی پایدار برای شرکت شود.
عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز به پیاده سازی صحیح مدیریت دانش اشاره و فرهنگ سازمانی، مدیریت مشارکتی، به کارگیری فناوری های نوین در سازمان را برای ارتقاء سازمان ضروری دانست و بر استقرار فرآیندهای ساختاری، فنی، اجتماعی و فرهنگی و ایجاد بسترهای لازم برای جذب دانش، توزیع، تسهیم و باز آفرینی آن در شرکت تاکید کرد.
مهر علیزاده نقش و جایگاه مدیران را در بالابردن راندمان کار بسیار موثر خواند و گفت: زمانی که مدیریت دانش استقرار یابد و در لایه های مختلف شرکت جاری شود تاثیر خود را در ارزش افزوده سازمان خواهد گذاشت زیرا این امر منجر به نوآوری و مستند سازی می شود و تجارب کسب شده باعث افزایش بهره وری خواهد شد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین