بازارگرمی سناتور بدنام با توافق هسته ای ایران

رئیس سابق کمیته روابط خارجی سنای آمریکا که به دلیل رسوایی مجبور به ترک این پست شد درصدد است تا با بزرگنمایی در مورد تاثیر رای خود درباره توافق هسته ای ایران اعتبار از دست رفته خویش را بازبیابد.

 سناتور «رابرت منندز» از حزب دموکرات که تا چندی پیش رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا بود اعلام کرد که روز سه شنبه هفته جاری تصمیم خود را در مورد توافق هسته ای ایران بطور رسمی اعلام می کند.

به احتمال زیاد منندز نیز همانند سناتور «چاک شومر» با این توافق مخالفت خواهد کرد. البته پیش بینی رای منندز به توافق هسته ای ایران کار چندان دشورای نیست چون وی در ماه های گذشته بارها در مخالفت با مذاکرات هسته ای ایران و روندی که کاخ سفید برای به نتیجه رساندن مذاکرات در پیش گرفته بود مخالفت کرده و بدین ترتیب اسم و رسمی را برای خود بهم زده بود.

بر همین اساس اکنون که منندز به موجب رسوایی دیگر آن قدرت ماه های گذشته را ندارد درصدد است تا با بزرگنمایی در مورد تایر رای خود بر توافق هسته ای ایران بار دیگر  به روزهای اوج گذشته بازگردد.

بر اساس این گزارش جمهوریخواهان آمریکا برای آنکه بتوانند با تصویب توافق هسته ای ایران در کنگره مخالفت کنند نیازمند کسب رای مثبت ۱۳ سناتور دموکرات هستند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین