عابدینی: جلسه با آیت‌الله رفسنجانی مفید بود

عابدینی: جلسه با آیت‌الله رفسنجانی مفید بود

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ با اشاره به جلسه با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما درباره مشکلات حق پخش تلویزیونی خدمت ایشان رسیدیم و این جلسه اثرات مفیدی خواهد داشت.


امیر عابدینی ، درباره نشست امروز اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: ما درباره تعامل با صدا و سیما خدمت آقای هاشمی رفسنجانی رسیدیم تا اگر نیاز بود مجمع ورود کند و مشکلات را رفع کند.

وی اضافه کرد: در این جلسه ریز عملکرد را در تمامی زمینه‌ها ارایه کردیم و ایشان مطالبی را فرمودند که کاملا مفید بود. مجمع قبلا به موضوع حق پخش ورود کرده بود و برای همین به دیدار رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام رفتیم که اثرات خوبی را در آینده به دنبال خواهد داشت.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در سه هفته ابتدایی نیز عنوان کرد: قبلا در این باره حرف زدیم و بهتر است دیگر چیزی نگویم تا ببینیم این تیم در آینده چه نتایجی را کسب خواهد کرد. بهتر است راجع به این موضوع حرف نزنیم.

عابدینی در واکنش به این اظهار نظر امیررضا خادم درباره وی که گفته بود برخی‌ها که هنوز وضعیت ترانسفرهای دوره آنها مشخص نیست نباید انتقاد کنند، گفت: جواب برخی بی سوادها را نباید داد. برخی آنقدر بی سواد هستند که واقعا درست نیست جواب آنها را بدهم. آنها نمی‌دانند چه کاری انجام دهند و از چیزی هم اطلاع ندارند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین