بختیاری‌زاده: استقلال را آنقدر ضعیف ندیده بودم

بختیاری‌زاده: استقلال را آنقدر ضعیف ندیده بودم

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: استقلال را هیچ وقت به اندازه نیمه دوم بازی مقابل ذوب آهن ضعیف ندیده بودم.


سیاوش بختیاری‌زاده، در مورد شرایط استقلال اهواز گفت: شرایط تیم بسیار عالی است و هیچ زمانی تا این حد آماده نبودیم.

وی در مورد اینکه دیدار سختی مقابل استقلال در پیش دارند، خاطرنشان کرد: این بازی از دید هواداران و تماشاگران سخت است. با توجه به عملکرد استقلال در نیمه دوم بازی مقابل ذوب آهن به این نتیجه رسیدم که بازی سختی نداریم و شرایط مثل ۳ مسابقه قبلی است.

بختیاری‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا این اظهار نظرهایش مثل دیدار مقابل ملوان جنگ روانی است، خاطرنشان کرد: شرایط استقلال وحشتناک بد است. هیچ وقت این تیم را مثل نیمه دوم بازی با ذوب آهن ضعیف ندیده بودم. در مقابل ملوان هم اگر بازی را ببینید متوجه می‌شوید که ما یک گل بد خوردیم و گل دومی که وارد دروازه ما شد آفساید و الا عملکرد این تیم خیلی فرقی با ما نداشت.

سرمربی استقلال اهواز در مورد حضور هواداران تصریح کرد: مطئنم بازی چه در تختی باشد و چه در غدیر اهواز ورزشگاه پر می‌شود و در حضور هوادارانمان پیروز میدان خواهیم شد.

وی در مورد اینکه آیا مخالفتی با تغییر مکان بازی دارند، اظهار داشت:‌صد در صد مخالف هستیم. اصلا ورزشگاه غدیر شرایط میزبانی از ۳ مسابقه پشت سر هم را ندارد. امیدوارم مسئولان استان به خواست مردم و اعضای تیم جامه عمل بپوشانند و مکان بازی عوض نشود.

بختیاری‌زاده در مورد اینکه بحث تغییر زمان بازی به دلیل گرما مطرح شده است، گفت: هر وقت اجازه دادند در سوز و سرمای شدید تبریز و مشهد دقیقه ۳۰ کنار زمین بیاییم و با بخاری خودمان را گرم کنیم ما هم اجازه می دهیم بازیکنان کنار زمین بروند و آب بنوشند. چرا این امتیاز را برای ما قائل نمی‌شوند که در تبریز و مشهد در سرمای شدید ساعت ۱۲ به میدان برویم. زمانیکه بازیکن بودم به دلیل فیزیک بدنی ما که در گرما زندگی می‌کنیم نمی‌توانستم در آن شرایط سخت سرما بازی کنم اما به اجبار این کار را می‌کردیم. چرا باید این امتیازات برای استقلال و پرسپولیس باشد؟ ما به تغییر زمان بازی به شدت اعتراض داریم و حتی خواهان برگزاری بازی در ساعت ۱۷ هستیم. امیدوارم روز بازی هوا ۱۰ درجه گرمتر هم شود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین