فرشاد محمدی: فیلمبرداری «نیمه‌شب اتفاق افتاد» به پایان رسید

فرشاد محمدی: فیلمبرداری «نیمه‌شب اتفاق افتاد» به پایان رسید
فرشاد محمدی فیلمبردار فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» به کارگردانی تینا پاکروان از حال و هوای داستان این اثر که به تازگی فیلمبرداری آن را به پایان رسانده است، صحبت کرد.

فرشاد محمدی فیلمبردار سینمای ایران درباره همکاری با تینا پاکروان در ساخت فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» گفت: نخستین همکاری ام با تینا پاکروان را در فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» تجربه می‌کنم و خوشبختانه فیلم خوبی از آب درآمده است و بیننده شاهد یک عاشقانه جذاب با روایتی زنانه خواهد بود.

وی ادامه داد: «نیمه شب اتفاق افتاد» درباره قشر نامتعارفی از اجتماع است که در فضایی کاملا زنانه قرار می گیرند و در نتیجه عکس العمل های متفاوت و غیرقابل پیش بینی از خود نشان می‌دهند.

محمدی با اشاره به اینکه فیلمبرداری به تازگی پایان یافته است، بیان کرد: من به عنوان فیلمبردار هنوز در حال و هوای کار قرار دارم و نمی توانم ارزیابی درستی از کلیت اثر داشته باشم، ولی با همه این اوصاف فکر می‌کنم فیلم «نیمه‌شب اتفاق افتاد» اثری است که توانسته به روحیه و احساسات و عواطف زنانه نزدیک شود و روایت درستی از زن در نقش‌های مختلف ارائه دهد.

فیلمبردار «نهنگ عنبر» ادامه داد: این فیلم توانایی و یا به عبارت بهتر شگفتی هایی که یک زن می تواند داشته باشد به خوبی عنوان کرده و دست آخر یک غافلگیری دلنشین هم برای مخاطب دارد.

محمدی درباره برنامه های آتی خود گفت: فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» آخرین فیلمی است که سال گذشته فیلمبرداری کردم و از آن زمان به بعد تا فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» هیچ کاری نداشتم ولی در حال حاضر با پیشنهادهای بسیاری روبرو هستم که انتخاب را برای من سخت کرده است.

این فیلمبردار یادآور شد: سه سال گذشته تعداد فیلمنامه های پیشنهادی با داستان هایی خوب به شکل معقول تری پیشنهاد می شد، اما در حال حاضر تعداد فیلمنامه ها بالا رفته ولی اغلب از کیفیت روایت نازلی برخوردار هستند.

فیلمبردار فیلم «رخ دیوانه» در پایان گفت: تعداد بالای فیلم های در حال تولید معساله ورود بی رویه افراد به حرفه بازیگری را ایجاد می‌کند و همین مساله در کیفیت تولید نیز اثر می گذارد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین