«ماموریت غیرممکن» همچنان در صدر فروش

«ماموریت غیرممکن» همچنان در صدر فروش

خبرهای این هفته از گیشه فیلم‌های خارجی حاکی از پیشتازی «ماموریت غیرممکن: ملت سرکش» برای سومین هفته متوالی در سینماهای سراسر جهان است.

این فیلم با فروش ۴۶.۱ میلیون دلاری خود از ۶۲ بازار، فروش خارجی خود را به ۲۳۵.۳ میلیون دلار رساند و در مجموع تا کنون توانسته است ۳۷۳.۴ میلیون دلار بدست آورد.

این محصول مشترک کمپانی پارامونت و اسکای دنس در کشورهای مختلف از جمله فرانسه، بزریل و ژاپن با استقبال خوبی روبرو شده و قرار است این هفته در ایتالیا و برای ۸ سپتامبر در چین اکران شود. این در حالیست که «چهار شگفت انگیز» محصول کمپانی فاکس از ۵۲ بازار جهانی تنها ۶۰.۱ میلیون دلار بدست آورده و در مجموع ۱۰۲.۱ میلیون دلار فروخته است. کمپانی فاکس در بخش فیلم های خارجی زبان اصلی خود، دو فیلم وارد بازار نمایش کرده است که یکی فیلم «برادران» به زبان هندی است که با استقبال خوب تماشاگران در هند مواجه شد و تا کنون ۱۱.۲ میلیون دلار از سینماهای هند و ۱۲.۷ میلیون دلار از ۸ بازار جهانی بدست آورده است و فیلم دیگر آن که یک فیلم آرژانتینی به کارگردانی پابلو تراپو است در بازار داخلی ۲.۹ میلیون دلار فروش داشته است.

در بخش انیمیشن «مینیون ها» با فروش ۱۵ میلیون دلاری این هفته خود از ۶۲ بازار جهانی به مجموع فروش ۹۵۷ میلیون دلار رسیده اند. این انیمیشن با فروش جهانی ۶۴۴.۵ میلیون دلاری در رتبه پنجمین انیمیشن پرفروش دنیا و با فاصله کمی از «داستان اسباب بازی ها ۳» با فروش ۶۵۰ میلیون دلار قرار گرفته است. انیمیشن «درون بیرون» با جذب ۱۱.۴ میلیون دلار دیگر از ۵۲ بازار خارجی فروش خود را به ۶۶۷ میلیون دلار رسانده است.

فیلم پرطرفدار «دنیای ژوراسیک» این هفته در ژاپن در صدر فروش قرار گرفت و فروش جهانی خود را به ۹۶۸.۳ میلیون دلار رساند و در مجموع تا کنون ۱.۶ میلیارد دلار بدست آورده است.

در سوی دیگر فیلم «مردی از U.N.C.L.E» محصول کمپانی برادران وارنر، در روسیه در صدر فروش قرار گرفت و ۳.۱ میلیون دلار در هفته آغازین نمایش بدست آورد و در سایر موارد فیلم «پیکسل» ۹۱.۱ میلیون دلار، فیلم «مرد مورچه ای» ۳۴۷.۱ و «شکار هیولا» ۳۴۹.۵ میلیون دلار تا این هفته کسب کرده اند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین