بازگشت در نود و ششمین روز محرومیت

بازگشت در نود و ششمین روز محرومیت

داور بین المللی فوتبال فوتبال ایران که با محرومیت مواجه شده بود، بالاخره در بازی هفته چهارم به لیگ برتر بازمی گردد.


آخرین هفته لیگ چهاردهم و بازی تعیین کننده قهرمانی لیگ برتر بین تیم های تراکتورسازی و نفت تهران در حالی به پایان رسید که حاوی حاشیه های عجیب و غیرقابل باوری بود، داور فینال جام ملت های آسیا، به دلیل آنچه اشتباهات وی عنوان می شد پس از جلسات مختلف با محرومیتی مواجه شد که در جلوی مدت زمان آن، تا اطلاع ثانوی قید شد.

اخراج آندو و عدم تشخیص پنالتی در آن بازی و البته حواشی دنباله دار پایان بازی باعث شد تا عنوان اطلاع ثانوی هیچگاه مشخص نشود کی به پایان می رسد تا اینکه امروز در بین خبرها عنوان شد داور بین المللی فوتبال ایران در هفته چهارم لیگ برتر و با قضاوت بازی تیم های پرسپولیس و ذوب آهن به رقابت های فوتبال بر می گردد.

از روز بیست و پنجم اردیبهشت ماه تا بیست و هشتم و مرداد ماه امسال، ۹۶ روز از عدم حضور فغانی در فوتبال ما در حالی گذشت که وی قضاوت بازی های مهمی را در سطح آسیا داشته است و از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای داوری بازی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد و از نامزدهای قضاوت در جام جهانی آینده است.

بنا به اظهارنظر اغلب کارشناسان داوری در فوتبال ایران، با توجه به حضور داوران جوان در لیگ پانزدهم، بازگشت فغانی می تواند به نفع داوری فوتبال ایران تمام شود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین